Ga naar inhoud


reclame wordt mij opgedrongen?


wanderer

Aanbevolen berichten

Momenteel is het script dat kijkt of je een blocker aan hebt staan niet meer aanwezig.

Denk dat Michel of eraan werkt, of door de problemen die dit script veroorzaakt maar zal weg laten.

Sat87, 87 niet mijn geboortejaar, maar begonnen met satelliet ontvangst. TBS5929 / TM5402 HD M3 /ClarkeTech5100C, 3x80cm 1x150cm 2x180cm 1x280cm schotels. KU, Ka-d, S en C-band, 76oost tot 61west

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 34
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ik heb ook m'n blocker Sat4All toegelaten. Sateliet- of desnoods techniek-gerelateerde reclame moet kunnen.

Hier moet tenslotte ook brood op de plank.

 

Maar gokreclame, zie bijgaand of gekker nog, dames die mogelijk op zoek zijn naar een "lnb" dat is niet

Sat4All-waardig lijkt mij zo, zo ook niet bezoeker-waardig.

 

post-36489-0-07350900-1366579644_thumb.jpg

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat valt nog maar te betwijfelen, gokken en daten vallen

totaal buiten mijn interesses. Ik ben gelukkig getrouwd :-)

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je erover nadenkt wordt alles bepaald door reclame

het hele tv/radio systeem

het hele internet systeem

de apps van je telefoon

 

Je wordt de hele dag bestookt om spullen te kopen

 

Dit probleem los je niet op door alleen tracking cookies te bannen.

 

Wat ik van het hele systeem zo zonde vind is dat wij het uiteindelijk zelf

betalen bij alles wat we kopen.

 

Thuis zeg ik altijd de merknamen die reclame maken moeten we niet

kopen want die zijn te duur omdat reclame kosten er in zitten

aangepast door pukje
Link naar reactie
Delen op andere sites

Thuis zeg ik altijd de merknamen die reclame maken moeten we niet

kopen want die zijn te duur omdat reclame kosten er in zitten


Is dit niet een beetje naïf..?

Onze samenleving leeft van reklame. Zo werkt een markt-economie. Reklame maken doet verkopen. Als je je spullen niet aanprijst door reklame koopt niemand ze en kun je je firma sluiten. Reklame daarom kreëert werkplekken.

Of wil je liever naar een plan-economie waarbij geen reklame nodig is? Dan moet je je het leven in de vroegere DDR en Noord Korea voorstellen. Lijkt je dat beter? Dan is het nu je kans om naar Noord Korea te emigreren. :grin:

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

naïf of niet

 

alles draait om reclame en daar gaat heel veel geld in om.

 

Ik koop liever "witter dan wit" dan bv OMO/persil/enz en als je

dan naar het toelatings nummer kijkt blijkt dat witterdanwit van de zelfde

fabriek komt als het merk wat reclame maakt maar wel goedkoper.

 

Ik kan in mijn eentje de reclame markt niet de nek omdraaien maar toch

is de reclame markt afhankelijk van de consument.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thuis zeg ik altijd de merknamen die reclame maken moeten we niet

kopen want die zijn te duur omdat reclame kosten er in zitten

 

 Dan moet je je het leven in de vroegere DDR . :grin:

Daar was het lang zo slecht nog niet! ik was daar heel erg vaak, en vaak voor langere tijd... ik heb zelfs overwogen om daarheen te emigreren.

Je had er een grote vrijheid, binnen bepaalde grenzen, maar dat heb je overal... geen werkloosheid!! goedkope huisvesting en levensmiddelen... Ik voelde me er altijd thuis.

En... geen reklame zoals hier...  :)   maar uiteraard was er wel reklame... ik herinner me reklame voor Orwo filmrolletjes, en uiteraard de IFA-Mobile van het IFA Kombinat... (denk aan Wartburg).... Pneumant autobanden... dat soort reklames zag je wel aan viaducten over de Autobahn

 

 

Overigens,ik koop  ook niet van bedrijven die te veel reklame maken. Meestal zijn dat bedrijven die hun producten te duur aanbieden... reklame kost ook geld... en ze moeten reklame maken om hun te dure produkten kwijt te raken. nee... daar doe ik ook niet aan mee...

 

Op zich wel vreemd dat er een aantal discounters de afgelopen jaren ook reklamezendtijd kopen op de tv... (in Zweden, Oostenrijk in Duitsland toch, in NL weet ik het eigenlijk niet.

aangepast door Sverige

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Om maar weer even on topic te gaan...

 

ik vraag me toch echt af op welke manier Sat4All hier nou beter van wordt door deze reklame te plaatsen. Wordt de site dan echt betaald door Net1?

 

soms staat het ook tussen de postings... gelukkig is het niet te opdringerig...

 

post-39968-0-94043600-1366641566_thumb.jpg

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Dat is een reclame die we in Nederland niet te zien krijgen.

 

Iedereen krijgt op de open plek een reclame te zien, die afhankelijk is van zijn surfgedrag en locatie waar hij /zij zich bevind.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik vind het hier serieus meevallen.mogelijks kunnen de moderators zeggen geen reclame,maar we vragen bvb 60€ om de site te gebruiken.dan kunnen heel wat mensen afvallen,ze kunnen het niet meer betalen en krijg je een error 404 dat de site niet meer bestaat.

wil je dat liever?nee,reclame op tv is duizenden malen erger dan hier,en ben je niet verplicht om te lezen.je mag mij na het uurtje sat4all gebruik vragen welke reclame er gepasseerd is,ik weet het gewoon niet.

ikzelf vindt het goed,dat sat4all neutraal blijft in webshop's. want ik denk als je een webshop negatief wil benoemen,dat ook moet bewijzen.want stel dat je zegt webshop X is slecht en etc,en dat staat er hier op zonder bewijs,dat deze webshop misschien in eerste instantie een dreigmail kan sturen naar sat4all,maar misschien ook een mail van een advocaat,en als er dagelijks dergelijke mail binnenkomt,dan is het voor de moderators en administrators niet meer leuk.dus mijn mening: houden zo 

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...