ronaldsl Geplaatst: 22 april 2013 Geplaatst: 22 april 2013 waar maak je je druk om ? kom je hier toch gewoon niet meer.......kleine banners boven op de site....ff naar beneden scrollen........en weg zijn ze.
pukje Geplaatst: 23 april 2013 Geplaatst: 23 april 2013 "reclame wordt mij opgedrongen?" Zo hangt de economie nu een keer in elkaar geen reclame geen TV/radio geen reclame geen sat4all/nu.nl/nos.nl/google/................. geen reclame geen nieuwe producten geen reclame ....................
Drs. IJzerbout Geplaatst: 23 april 2013 Geplaatst: 23 april 2013 Ik snap niet waar jullie het over hebben. Ik heb niet eens een pop-up- of reklame blokker en ik zie helemaal geen reklame. Behalve hier een daar een onnozele banner. maar die waren er altijd al en zijn in het geheel niet storend. "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
wolverine Geplaatst: 23 april 2013 Geplaatst: 23 april 2013 Hier ook geen popups of blokkers, enkel banners VU+Uno4KSe(1Gb/2,5"HD/Vti15)/VU+DUO(320GB/2.5"HD-Vti11)/Maxdigital (Openpli7.3)- Triax 88cm(Astra 23,5-19,2E)- Channelmaster 1,2 m draaibaar
Con Geplaatst: 27 april 2013 Geplaatst: 27 april 2013 Extensies (O.A. Quickplay) in Chroom veroorzaakt ook een vorm van reclame. Je ziet dan vaak onderstreepte tekst waarbij je het idee hebt dat het een link is en dan verschijnt er een reclame-popup. Ik heb deze extensie uitgeschakeld en voorbij zijn de "links". Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen