Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hi,

op een ibm lenovo R61I draai ik windows 8.het geheugen is geupgrade,en de schijf is vervangen door een ssd van 120 GB.

altijd perfect gewerkt,maar sinds een dag of 2,heb ik gelijk een robotachtige geluid en haperingen als ik gelijk welke muziek afspeel of video.heb al geprobeerd de drivers op nieuw te installeren geprobeerd via bleutooth en een luidspreker,maar helaas,ik krijg er geen mooi geluid uit.voordat ik van armoe hem opnieuw doe,vroeg ik mij af of er anderen een oplossing weten.ik kan moeilijk een voorbeeld uploaden,daar dit auteursrechten heeft,en dat kan/mag niet hier.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Geplaatst:

Zet je geheugen eens terug in de oude configuratie kijk of het het dan nog doet denk niet dat dat het is maar je moet alles proberen wie weet je weet toch soms niet waar het vandaan komt

Heb je voor je oude hardeschijf speciale drivers geinstaleerd (Of zonder dat je het weet kan windows het ook doen)

Er is natuurlijk ook de mogelijkheid dat de geluidskaart het begeven heeft misschien een statisch stroompje dan zou je een andere geluidskaart eens moeten proberen

Als je de uitkomst hiervan even post dan kunnen we verder zien

vu+ solo2 - VTI - Triax 110 cm - astra 1 astra 3 astra 2 hotbird            

Vu+ solo   - VTI - Schwaiger SPI 085 - Rotor

Geplaatst:

Lijkt me toch een conflict met 1 of andere driver. Je kunt natuurlijk een herstelpunt terug zetten.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Geplaatst:

top offic

vandaag gaf freemake ook de brui aan,waar gaan we naartoe met al die winhozen?? :confused:  :(

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Geplaatst:

Misschien niet leuk om te horen, maar 80% van dit soort problemen wordt veroorzaakt tussen stoel en toetsenbord....... 

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...