Ga naar inhoud


Dm8000 geeft na update PLi van vandaag error bij het opstarten


bigtwin

Aanbevolen berichten

Kijk ik snap dat mensen gefrustreerd raken als ze geen tv kunnen kijken. Dat heb ik ook ;). Waar ik wel grote moeite mee heb is met mensen die dit soort hobbyboxen kopen zonder enig verstand wat ze aan het doen zijn en maar beginnen te brullen overal dat hun box stuk ik terwijl dat 99.9% niet zo is. Idd de software erop is stuk, maar wie ooit is begonnen met linux set top boxen weet maar al te goed dat les1 is ten alle tijden een nullmodem kabel te hebben zodat dreamup werkt, daarnaast is een usb stick ook niet verkeerd, ook voor de overige boxen. Bovendien u is gewaarschuwd tijdens handmatig updaten, kun je nog scherp op reageren doordat er eigenlijk een melding had moeten staan, dat je vanaf 19 april opnieuw moet flashen als je wilt blijven updaten, of idd gewoon "no updates" en vanuit een andere tree doorgaan, maar ik geef het je te doen qua beheer. Beste stuurlui aan wal! Maar aub welke image u ook kiest, dit kan altijd gebeuren - er staat niets voor niets BETA

  • Like 1

Xtrend ET10000 met Quad Inverto Ultra

Link naar reactie
Delen op andere sites


Kijk ik snap dat mensen gefrustreerd raken als ze geen tv kunnen kijken. Dat heb ik ook ;). Waar ik wel grote moeite mee heb is met mensen die dit soort hobbyboxen kopen zonder enig verstand wat ze aan het doen zijn en maar beginnen te brullen overal dat hun box stuk ik terwijl dat 99.9% niet zo is. Idd de software erop is stuk, maar wie ooit is begonnen met linux set top boxen weet maar al te goed dat les1 is ten alle tijden een nullmodem kabel te hebben zodat dreamup werkt, daarnaast is een usb stick ook niet verkeerd, ook voor de overige boxen. Bovendien u is gewaarschuwd tijdens handmatig updaten, kun je nog scherp op reageren doordat er eigenlijk een melding had moeten staan, dat je vanaf 19 april opnieuw moet flashen als je wilt blijven updaten, of idd gewoon "no updates" en vanuit een andere tree doorgaan, maar ik geef het je te doen qua beheer. Beste stuurlui aan wal! Maar aub welke image u ook kiest, dit kan altijd gebeuren - er staat niets voor niets BETA

Uitstekend! en zo is het. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ik me afvraag, heb nog een PLI versie van maart in mijn DM8000 zitten, was nu de toegevoegde waarde om te updaten?

 

Heb je dan nieuwe addons/applicaties of is het toch wat anders? Wat is "filesysteem"??

 

De box draait nu ook prima.

aangepast door Greatone

* VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv *

* LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meeste Openpli teammembers draaien niet meer met een Dreambox, en dan krijg je dit soort ellende.

Openpli is gewoon niet meer de beste keus voor een Dreambox.

 

oh...wat dan wel? De DM8000 dan maar naar de slaapkamer doen? :-)

 

Zonder gekheid, welk image is dan nu beter voor de Dreambox?

 

En welke andere box is het nu helemaal op dit moment? Ruilen? :P

DM8000SSC - OpenPLi 3.0, Multytenne twin, Conceptronic CH3SNAS, Philips Cineos 37" Full HD

Link naar reactie
Delen op andere sites

oh...wat dan wel? De DM8000 dan maar naar de slaapkamer doen? :-)

 

Nee natuurlijk niet, de 8000 is nog altijd top.

 

Openpli was verontwaardigd toen DreamMultimedia een deel van de code closed source maakte en uit een soort van protest zijn ze zich meer op Xtrend/VU e.d. gaan richten.

 

Veel Dreambox eigenaren zijn inmiddels overgestapt op OE2.0 gebaseerde images van o.a. Newnigma, vanwege Hbbtv en Bluray support.

aangepast door Apple740
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een dm500hd

Wil hem flashen met dreamup maar krijg steeds deze melding.

 

18:27:29 Calculating checksum...
18:27:30 Got wrong response from box: HTTP/1.0 400 Bad Request
Content-Type: text/plain
Server: secondstage/84
Cache-Control: no-cache
Connection: close


 

lcd: *** SERIAL MODE ***

 

Heb dus van de week update gedaan en toen ging het fout

Graag jullie hulp

Heb ook al orginele firmware geprobeerd maar geen resultaat.

 

Mvg Adh

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...