dolphs Geplaatst: 21 april 2013 Geplaatst: 21 april 2013 Kijk ik snap dat mensen gefrustreerd raken als ze geen tv kunnen kijken. Dat heb ik ook . Waar ik wel grote moeite mee heb is met mensen die dit soort hobbyboxen kopen zonder enig verstand wat ze aan het doen zijn en maar beginnen te brullen overal dat hun box stuk ik terwijl dat 99.9% niet zo is. Idd de software erop is stuk, maar wie ooit is begonnen met linux set top boxen weet maar al te goed dat les1 is ten alle tijden een nullmodem kabel te hebben zodat dreamup werkt, daarnaast is een usb stick ook niet verkeerd, ook voor de overige boxen. Bovendien u is gewaarschuwd tijdens handmatig updaten, kun je nog scherp op reageren doordat er eigenlijk een melding had moeten staan, dat je vanaf 19 april opnieuw moet flashen als je wilt blijven updaten, of idd gewoon "no updates" en vanuit een andere tree doorgaan, maar ik geef het je te doen qua beheer. Beste stuurlui aan wal! Maar aub welke image u ook kiest, dit kan altijd gebeuren - er staat niets voor niets BETA 1 Xtrend ET10000 met Quad Inverto Ultra
Loui (K) Geplaatst: 21 april 2013 Geplaatst: 21 april 2013 Kijk ik snap dat mensen gefrustreerd raken als ze geen tv kunnen kijken. Dat heb ik ook . Waar ik wel grote moeite mee heb is met mensen die dit soort hobbyboxen kopen zonder enig verstand wat ze aan het doen zijn en maar beginnen te brullen overal dat hun box stuk ik terwijl dat 99.9% niet zo is. Idd de software erop is stuk, maar wie ooit is begonnen met linux set top boxen weet maar al te goed dat les1 is ten alle tijden een nullmodem kabel te hebben zodat dreamup werkt, daarnaast is een usb stick ook niet verkeerd, ook voor de overige boxen. Bovendien u is gewaarschuwd tijdens handmatig updaten, kun je nog scherp op reageren doordat er eigenlijk een melding had moeten staan, dat je vanaf 19 april opnieuw moet flashen als je wilt blijven updaten, of idd gewoon "no updates" en vanuit een andere tree doorgaan, maar ik geef het je te doen qua beheer. Beste stuurlui aan wal! Maar aub welke image u ook kiest, dit kan altijd gebeuren - er staat niets voor niets BETA Uitstekend! en zo is het.
Apple740 Geplaatst: 21 april 2013 Geplaatst: 21 april 2013 Meeste Openpli teammembers draaien niet meer met een Dreambox, en dan krijg je dit soort ellende. Openpli is gewoon niet meer de beste keus voor een Dreambox.
basvelt Geplaatst: 21 april 2013 Geplaatst: 21 april 2013 ook ik had error via rs234 weer ingelezen en werkt nu weer vond pli altijd goed weinig problemen gehad maar ik wel best een andere plaatsen welke is volgens jou dan de beste
jerpsx Geplaatst: 21 april 2013 Geplaatst: 21 april 2013 Zijn er merkbare verschillen tussen de 'oude' en de 'nieuwe' image? Ik lees een aantal berichten terug dat ze zijn gewisseld van bestandssysteem? Wat is het voordeel hiervan?
wortellica Geplaatst: 21 april 2013 Geplaatst: 21 april 2013 En waarom zou dat nu zijn...(niets ten nadele van de Dreambox hoor) Closed source
Greatone Geplaatst: 21 april 2013 Geplaatst: 21 april 2013 (aangepast) Wat ik me afvraag, heb nog een PLI versie van maart in mijn DM8000 zitten, was nu de toegevoegde waarde om te updaten? Heb je dan nieuwe addons/applicaties of is het toch wat anders? Wat is "filesysteem"?? De box draait nu ook prima. 21 april 2013 aangepast door Greatone * VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv * * LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *
Littlesat Geplaatst: 21 april 2013 Geplaatst: 21 april 2013 Je dmm8000 zal sneller opstarten... Maar dan zal je wel ff opnieuw moeten flashen. Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Patman Geplaatst: 21 april 2013 Geplaatst: 21 april 2013 Meeste Openpli teammembers draaien niet meer met een Dreambox, en dan krijg je dit soort ellende. Openpli is gewoon niet meer de beste keus voor een Dreambox. oh...wat dan wel? De DM8000 dan maar naar de slaapkamer doen? :-) Zonder gekheid, welk image is dan nu beter voor de Dreambox? En welke andere box is het nu helemaal op dit moment? Ruilen? DM8000SSC - OpenPLi 3.0, Multytenne twin, Conceptronic CH3SNAS, Philips Cineos 37" Full HD
DeBeek Geplaatst: 21 april 2013 Geplaatst: 21 april 2013 (aangepast) Zonder gekheid, welk image is dan nu beter voor de Dreambox? OpenPLi 3.0 !! 21 april 2013 aangepast door DeBeek
Apple740 Geplaatst: 21 april 2013 Geplaatst: 21 april 2013 (aangepast) oh...wat dan wel? De DM8000 dan maar naar de slaapkamer doen? :-) Nee natuurlijk niet, de 8000 is nog altijd top. Openpli was verontwaardigd toen DreamMultimedia een deel van de code closed source maakte en uit een soort van protest zijn ze zich meer op Xtrend/VU e.d. gaan richten. Veel Dreambox eigenaren zijn inmiddels overgestapt op OE2.0 gebaseerde images van o.a. Newnigma, vanwege Hbbtv en Bluray support. 21 april 2013 aangepast door Apple740
adh Geplaatst: 23 april 2013 Geplaatst: 23 april 2013 Ik heb een dm500hd Wil hem flashen met dreamup maar krijg steeds deze melding. 18:27:29 Calculating checksum...18:27:30 Got wrong response from box: HTTP/1.0 400 Bad RequestContent-Type: text/plainServer: secondstage/84Cache-Control: no-cacheConnection: close lcd: *** SERIAL MODE *** Heb dus van de week update gedaan en toen ging het fout Graag jullie hulp Heb ook al orginele firmware geprobeerd maar geen resultaat. Mvg Adh
wortellica Geplaatst: 23 april 2013 Geplaatst: 23 april 2013 Heb je de laatste bootloader al er opnieuw opgezet, en daarna opnieuw flashen?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen