Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik wil een sata harddisk aansluiten in de ET-9200, de sata kabel is geen probleem, maar ik vind geen gepaste kabel voor de stroom voorziening aan te sluiten op het moederbord of powersupply.

Naast de harddisk tray is een grote 4 pin header wat op de stroomvoorziening lijkt, maar een pc molex naar sata power kabel past hier niet in.

Vraag, hoe heet de juiste power kabel die ik moet bestellen ?

Geplaatst:

De aansluitkabel wordt standaard mee geleverd met de box. Is dit niet het geval geweest dan zul je terug moeten naar je leverancier om hem alsnog te krijgen. Het wordt sterk afgeraden om zelf iets te "knutselen".

post-61349-0-81307400-1366528999_thumb.jpgpost-61349-0-00149400-1366529019_thumb.jpg

bron: et-view >wiki

Geplaatst:

Ok bedankt, die kabel heb ik er niet bijgekregen.

Box is al ruime tijd geleden overgenomen van iemand anders, blijkbaar dus met een kabel te weinig.  (heb eerst gewerkt met een NAS)

Weet er iemand waar ik die kabel kan bijkopen ?

• Moderator
Geplaatst:

Bij een dealer of de importeur van deze box.

In verband met de reclame regels op SAT4ALL is het noemen van handelaren niet toegestaan.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

ik heb er een liggen van een telenet box zoals ik ik zie idem.voor een beetje verzendkosten mag je hem hebben.dan kan ik iemand ermee plezieren.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...