Cerveaux Geplaatst: 21 april 2013 Geplaatst: 21 april 2013 Hoe goed/stabiel is deze ontvanger. Zijn er mensen die hier iets meer over kunnen vertellen. Hoe draait hij met intern in huis sharren. Of is dit niet mogelijk. Of krijg ik ook moeilijke antwoorden o.i.d. want een vriend van mij heeft dit forum gedag gezegd.
Cerveaux Geplaatst: 22 april 2013 Auteur Geplaatst: 22 april 2013 Er zijn zeker geen enkele die het aandurven om te zeggen dat ze een amiko hebben. Een VU is natuurlijk veel interessanter
waterpas Geplaatst: 22 april 2013 Geplaatst: 22 april 2013 Loop je niet wat al te hard van stapel met je vooringenomen opmerking dat er mensen zijn die iets niet durven melden? Zonder nu beginnen pochen, ik heb hier een DB 8000, een VU+ Uno, en..... een Amiko Alien 8900! Ik kan ze hier naar volle tevredenheid inzetten en ja, ik ben ook zeer tevreden over de Amiko, draait hier en elders als client van de DB en de VU!! In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.
Frank1234 Geplaatst: 22 april 2013 Geplaatst: 22 april 2013 Amiko 1 met spark de draait goed. Met een interne share naar mijn db7000 maar ook met de kaart. Prima beeld en apps zoals youtube uzg rtlxl etc en hbbtv, alleen met webtv krijg ik niet alles aan de praat. Gr
Cerveaux Geplaatst: 23 april 2013 Auteur Geplaatst: 23 april 2013 Even kietelen n de reacties komen wel. Met of zonder gemekker. Kan ik wat met de antwoorden, ja: ik kan er wat mee.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen