Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hallo,

Ik heb nu gedurende een jaartje de Duitse Sky met de receiver van Sky zelf. Alleen mis ik het pauzeren en opnemen van programma's en wou dus eens op zoek gaan naar een receiver waar ik mijn smartcard in kwijt kan en kan opnemen. Welke kan ik best nemen of maakt dat allemaal niet uit? Ook heb ik een apple tv2 met xbmc en vroeg me dan ook af of er receivers zijn waar ik ook xbmc op kan zetten en dus  mijn apple tv niet meer nodig is ....

Ik hoop hier hulp te vinden.

Mvg Tommy

Geplaatst:

heb al sinds 2003 sky germany en dat werkt prachtig op dreambox en/of vU+ (ook Clarck Tech ETseries)

zoals columbo schrijft nagenoeg elke linux receiver,

Maar een opmerking over de softcam (er zijn verschillende soorten kaarten van sky / zou er op moeten staan welke) de NDS kaart werkt het beste met oscam~dvbapi. Dat zul je wel onder de knie moeten krijgen als je nog nooit een linux receiver hebt gebruikt.

ciao

Dark & Long ,  Drift 2 Dark Train

Underworld

Geplaatst:

Mja, maar dat is dan weer 100€ erbovenop dat vond ik dan weer te ... Ik heb hem maar gekocht maar nu begint het :P Kan er iemand mij op weg helpen met het te installeren? De sateliet staat goed uitgericht want mijn skybox werkte toen ik hem daarnet even testte ... Heb nu de sky kaart in mijn VU+ gestoken en de kabel aangesloten. Kan ik hem nu gewoon opstarten en dan werkt alles of moet ik nog eerst dingen instellen?

• Moderator
Geplaatst:

heb al sinds 2003 sky germany en dat werkt prachtig op dreambox en/of vU+ (ook Clarck Tech ETseries)

zoals columbo schrijft nagenoeg elke linux receiver,

Maar een opmerking over de softcam (er zijn verschillende soorten kaarten van sky / zou er op moeten staan welke) de NDS kaart werkt het beste met oscam~dvbapi. Dat zul je wel onder de knie moeten krijgen als je nog nooit een linux receiver hebt gebruikt.

ciao

Zoals al eerder gemeld....

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

ik denk dat je best een nieuw topic opent in vu+ forum

grtz Philip

vuduo 500 GB HDD  openpli4 -  vuduo2 1TB HDD 2xdualS2 tuner openpli4 :grin: - XP1000 pli4

Samsung plasma 60inch-AVR Denon-Bose accoustimas 7.1 :P

logitech harmony ultimate

TVV - dual lnb 19.2 & 23.5 - OSCAM

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen