Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Beste Lezers,

ik ben een newbie op het gebied cardsharing.

Mocht mijn vraag ook niet op de juiste plaatst staan in dit forum wil ik alvast mijn excuses aanbieden :)

Ik wil een linux bak opzetten (dell poweredge 1950 III 2xQuadCore cpu en 10Gig) met de laatste versie van  Ubuntu server en deze in een datacenter hangen. Hiermee zal deze 99,99% uptime hebben en een hele hoge upload snelheid.

Nu ken ik iemand die aan cardsharing doet maar hij doet het niet goed, aangezien ik alleen maar slechte reacties hoor.

Vandaar dat ik de server in een DC wil hangen en meteen goed wil doen. De server zal voor mijn hele familie (ongeveer 12 huishoudens x 2 dreamboxen per huis) gaan draaien. Alle bedragen zullen dus door ons allemaal betaald worden. Hierdoor hebben we allemaal goed beeld voor weinig :) en leer ik weer een hoop bij!

Vragen:

- Als ik kaarten aanschaf van providers (canalDigitaal, turkse, spaanse, etc) zijn deze meteen te sharen?? of moet er nog wat aan de kaarten getweaked worden??

- Zijn er bepaalde kaarten die ik wel of niet kan gebruiken?

- Wat zijn de kosten van de kaarten?

- Welke cardreaders kan ik het beste kopen?

- Met welke kaart kan ik het beste beginnen om alles op te zetten? Ik wil namelijk met 1 kaart beginnen (de goedkoopste) en kijken hoe het loopt.

Geplaatst:

Cardsharen is illegaal dus dat mag hier niet

vu+ solo2 - VTI - Triax 110 cm - astra 1 astra 3 astra 2 hotbird            

Vu+ solo   - VTI - Schwaiger SPI 085 - Rotor

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.