Ga naar inhoud


Welke softcam voor Sky Deutschland.


tommyboy
Ga naar oplossing Opgelost door dirocca,

Aanbevolen berichten

Teletekst caching heb ik op nee aangezien het geheugen gebruikt heb ik me laten vertellen en ik nooit teletekst gebruik....ik weet niet of dat ook echt zo is,respect voor je duidelijke uitleg en de tijd die je er voor genomen hebt !

  • Like 1

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Oplossing

dan heb je ook nog

 

menu-instellingen-systeem-ondertitelinstellingen

post-66958-0-50170600-1366740527_thumb.jpg

 

menu- instellingen-systeem-automatische taalkeuze selektie

post-66958-0-58524500-1366740607_thumb.jpg

 

als je alle instellingen gedaan hebt de box <<herstarten>> omdat sommige instellingen pas

van kracht gaan als de box herstart is.

dan in menu-instellingen-software beheer-backup uw instellingen als je achteraf aan het spelen bent met

de instellingen kan je ze altijd terug zetten door<<herstel uw instellingen>>

 

in menu-instellingen-software update mag je paar keer de week toepassen om je box up to date te houden

(kan je ook instellen om dit automatisch te laten gebeuren)

 

zo ik hoop dat je hiermee verder kan(je beseft toch wat ik hier gedaan heb anderen moeten dit aldoende leren)

 

grtz Philip

 

vuduo 500 GB HDD  openpli4 -  vuduo2 1TB HDD 2xdualS2 tuner openpli4 :grin: - XP1000 pli4

Samsung plasma 60inch-AVR Denon-Bose accoustimas 7.1 :P

logitech harmony ultimate

TVV - dual lnb 19.2 & 23.5 - OSCAM

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok dit is super echt. Ik besef dit maar al te goed en je kunt je echt niet voorstellen hoe hard ik dit apprecieer ...  Deze topic gaat iig ook in mijn favorieten en hoop dat ik in de toekomst nog zulke hulp krijg op dit forum, maar nu ga ik eerst genieten van de voetbal en daarna mij bezighouden met de zenderlijst aan te maken :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...