Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Mijn Vuduo lijkt het elco syndroom te hebben. Wij kan dat voor mij repareren? Omgeving Eindhoven en ik kom graag naar u toe en het hoeft zeker niet voor niets.

Alvast bedankt

Geplaatst:

zo iets is natuurlijk knoeiwerk,ials nijmegen niet te ver is wil ik het wel voor je doen ,uiteraart op een prof.manier,alle app.is hier voorhanden.

Geplaatst:

Thanks beide en andere die via PM hebben gereageerd!  Gisterenavond heeft iemand de befaamde Elco C807 vervangen en hij werkt weer als een tierelier!! Thanks all!

Geplaatst:

@jurre

misschien in ander forum ook melden dat probleem opgelost is

blij je te kunnen helpen ;)

grtz Philip

vuduo 500 GB HDD  openpli4 -  vuduo2 1TB HDD 2xdualS2 tuner openpli4 :grin: - XP1000 pli4

Samsung plasma 60inch-AVR Denon-Bose accoustimas 7.1 :P

logitech harmony ultimate

TVV - dual lnb 19.2 & 23.5 - OSCAM

• 2 weken later...
Geplaatst:

Bij mij is de Vu Duo (met VTI 5.1) recent een paar keer vastgelopen. De Elco C807 lijkt zo op het oog ok te zijn; geen bolling, geen prut eruit, geen donkere pcb onder Elco.

Heeft het toch zin om die Elco te vervangen of wat?

Te warm kan hij ook niet geworden zijn, lijkt mij, daar de harde schijf niet ingebouwd is, maar via esata. Ook is er rondom ventilatie mogelijk, dus dat kan het probleem ook niet zijn.

Geplaatst:

Het kan zeker zijn dat de elko niet de juiste waarde meer heeft waardoor hij toch problemen geeft, gewoon vervangen dan weet je het snelst.

groeten,JBnl

Geplaatst:

ja vervang die elco maar gewoon.

hier begon de box ook spontaan vast te lopen.

af en toe viel het beeld spontaan even weg.

en uiteindelijk het beroemde rode ledje.

aan de elco was natuurlijk niks te zien maar vervangen ervan resulteerde in een weer prefect werkende box.

edje

Vu+ Solo2
Dreambox 800s

Geplaatst:

Hallo allemaal,

Ook ik ben intussen eigenaar van een Vu+ Duo met rood lampje. USB-flash proberen uit te voeren. Levert niks op. Is er iemand in Maastricht of omgeving die mij, evt. tegen vergoeding, de Elco kan vervangen? Van electronika weet ik verder niks en een soldeerbout in mijn handen daar wordt niks of niemand blij van.

Groet, Albert!

Vu+ Uno (VTI), Vu+ Duo (OpenPLI), Xtreamer, Panasonic PV80, Sony Bravia 24EX320, Sony DTS, T55 met Satcon 4/1

• 2 weken later...
Geplaatst:

Via PM vernomen dat de box van a_noot weer functioneel is.

nobody is perfect, I ain't nobody

feedback doet wonderen
vu solo2, Vu duo 4K SE, vu uno 4k,  ultimo voor hobby

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...