Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

Mijn Vu duo start op 5 sec beeld en dan krijg ik een groen scherm met software fout en gaat het rebooten en

vervolgens herhaald de vu dat

Ik draai met PLI

geprobeerd een nieuwe image erop te zetten maar dat lukt ook niet.

Ik heb de box open gemaakt om te kijken of er een gehuegen batterij inzat maar helaas

Help

Groeten,Peter

Geplaatst:

Welke skin gebruik je en heb je ook een crashlog ,misschien dat je die beter op het forum van openpli kan plaatsen

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Geplaatst:

beruchte elco c807 om zeep

grtz Philip

vuduo 500 GB HDD  openpli4 -  vuduo2 1TB HDD 2xdualS2 tuner openpli4 :grin: - XP1000 pli4

Samsung plasma 60inch-AVR Denon-Bose accoustimas 7.1 :P

logitech harmony ultimate

TVV - dual lnb 19.2 & 23.5 - OSCAM

Geplaatst:

Hallo Stevie,

De box pakt geen image meer via de usb en tijdens het opstarten kan ik ook niets meer veranderen of handelen want hij slaat gelijk weer vast

Geplaatst:

Het lijkt er wel op dat er iets stuk is,wat vooral vreemd is dat je geen andere image meer in kan laden dat is zeker niet goed

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Geplaatst:

misschien ook best om stekker uit te laten om verdere schade te voorkomen.

bijna elke duo krijgt te maken met elco probleem.

elco kost een paar euro(zelfs niet denk ik) en hier misschien hulp vragen om te plaatsen er is

altijd wel iemand die dat voor jou wil doen.

grtz Philip

vuduo 500 GB HDD  openpli4 -  vuduo2 1TB HDD 2xdualS2 tuner openpli4 :grin: - XP1000 pli4

Geplaatst:

http://openpli.org/forums/topic/23784-vu-duo-start-niet-meer-alleen-standby-led-is-aan-display-zwart/

Daar staat ook wat info over een tooltje of dat helpt ik betwijfel het

Geplaatst: (aangepast)

maak je gebruik van de autobackup auto install plugin als je via de usb stick een nieuwe image erop wil zetten,mocht dat zo zijn dan eerst de folder    /media/hdd/backup    verwijderen als je clean wil beginnen, een crashlog zou ook handig zijn om die te plaatsen die kan je vinden in de folder   /media/hdd/  van welke skin maak je trouwens gebruik daar zou de fout namelijk ook kunnen zitten ?

aangepast door stevie-v

Geplaatst:

Hallo Stevie,

De box pakt geen image meer via de usb

Probeer het eens met een andere USB-Stick.

De USB.Stick op je computer formateren in Fat32 en de drie files plaatsen in de directory /vuplus/duo/

Let op dat de USB aansluitingen aan de achterzijde van de box leeg moeten zijn, er mag geen stick of HDD aangesloten zijn.

Grts.   

Geplaatst:

Ik heb  de pli image kunnen plaatsen ( hij doet in ieder geval al weer wat) maar

ik wilde updaten en toen bleef hij weer hangen bij het opstarten

rode lampje blijft branden met opstarten in het display

Is het handig om eerst de media folder (Stevie) te verwijderen er een VTi image op te zetten?

Geplaatst:

Waarom wil je er met alle geweld een update op zetten als je net een nieuwe image hebt geplaatst?

Ik neem toch aan dat je de VU+Duo genomen hebt en niet de VU+Duo (old kernel)

Flash de nieuwste image (OpenPLi-3.0-beta-vuduo-20130429_usb.zip) in je box.

PS er zit wel degelijk een geheugen batterij in je decoder, die zit vastgelijmd, ga je deze toch vervangen en doe je dat niet op de juiste manier, dan is hij rijp voor de container. (lees punt 11 van de gebruiksaanwijzing)

11. Battery
• There is danger of explosion if batteries are incorrectly replaced.
• Replace batteries only with the same or equivalent type.

Grts.

Geplaatst:

ken jij de juiste procedure voor het flashen wel

zie  flashen how to.txt

grtz Philip

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...