Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Als je een 50 Mbps profiel hebt, moet je ook 50 Mbps halen - zelfs al heb je geen Belgacom TV.

Kijk eens in je Sagem modem of hij wel degelijk aan 50 Mbps synct.

Waarschijnlijk gebruik je Wifi waardoor je die snelheid niet haalt.  Heb je al met een kabel geprobeerd?

aangepast door Menneke

VU+Solo2 (OpenATV), VU+ Duo (OpenPLI), DM600PVR (OpenPLI), Triax 78cm met Powertech DG-380 rotor én 4 Inverto Multi Dielectric LNB's, Maximum E85 met 6 LNB's, Triax 78cm met 4 ALPS LNB's, Technisat Multytenne Twin, Sony 46EX500, Intel NUC (OpenELEC), Raspberry Pi2 (OpenELEC), Synology DS415play NAS

Geplaatst:

Hoi,

ik zit ook al een tijdje bij Scarlet.

Ondertussen zit ik op een 50 Mbps profiel.

Via Speedtest haal ik een kleine 35Mbps.

De 50 Mbps zou voorbehouden zijn in geval je er Belgacom tv bijneemt.

Afstand tot de kast een 400 a 500 meter.

mvg

op mijn vorige woning was dit hetzelfde.ik kon ook 3 boxen voor tv aansluiten.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

• 6 maanden later...
Geplaatst:

Voor tvv kan je alleen opnemen als je een basic light abonnement hebt dus alleen SD zenders .Ze zijn er aan bezig om de HD zenders ook  te kunnen Downloaden.De vlaamse zenders zijn momenteel aan het uitzoeken of alles wel legaal is wat volgens hun niet het geval is.

mvg Abuelo

Geplaatst:

Wat ik uit de informatie van de Bhaalu haal is dat Bhaalu alle bassipaketten opneemt, deze opname's zijn tot een week of indien de gebruiker de uitzending als favoriet kenmerkt terug te kijken. De uitzendingen zijn enkele minuten na aanvang beschikbaar. Men verwacht dat je een geldig TV abonnement hebt, zie op het inschrijfformulier dat je aan moet geven welk abonnement je hebt, maar betwijfel of dat ook wordt gecontroleerd.

Het lijkt hierdoor erg op IPTV met vertraging, mocht dat het geval zijn dan kan dit toch voor mensen in het buitenland wellicht interessant zijn.

Geplaatst:

Als het volledig op punt staat misschien wel maar het internet is niet overal stabiel en snel genoeg.

Mijn huidige internet verbinding hier in Brazilie is over het algemeen snel en stabiel genoeg.

Heb een tijd gebruik gemaakt van NLTVMee, na vele maanden kijken ineens problemen oorzaak gevonden in het feit da complete IP reeksen van mijn provider op diverse blacklist services voor kwam, het datacenter waar NLTVMee gehuisvest is blokkeert deze adressen.

Kijk nu de streams van de publieke omroepen via een VNP van Avast, diverse services getest maar vaak waren de VPN verbindingen niet snel genoeg.

Heb ook al eens een week kunnen testen via een slingbox provider, goede kwaliteit alleen het prijskaartje was aan de dure kant.

Overweeg om de volgende keer dat ik weer in Nederland ben bij een van mijn familieleden of vrienden een slingbox variant te plaatsen.

Hoop op een model met ingebouwde DVB-C ontvanger zodat je alles in één apparaat hebt en geen losse ontvanger. Weet dat slingbox wel al een box met DVB-T aanbied, denk dat een box met DVB-C nu UPC het basispakket al ongecodeerd doorgeeft interessant  is, verwacht dat meer kabelmaatschappijen dat wel gaan doen.

Bhaalu zou een leuke tussen oplossing kunnen zijn, abonemenstprijs is gunstig, hardwareprijs vindt ik aan de hoge kant, de prijs van de stick zou zo rond de prijs van de google chromecast $35 moeten liggen en de Bhaalu box in de buurt van een Google TV adapter $100.

Geplaatst: (aangepast)

Kun je geen service gebruiken zoals bijv. unblock-us die levert?

Werkt voor netflix iig prima en aangezien het geen echte vpn is zal de snelheid ook niet snel een probleem zijn.

Een dergelijke service is er ook gratis maar of die net zo goed is en welke dat ook al weer is weet ik niet (meer).

aangepast door mietde

You cannot ignore that member

Geplaatst:

Weet ik niet (meer) :crazy:

Zou goed kunnen.

Tweakers.net heeft ook wat items over bhaalu neergezet in de nieuwsitems van afgelopen zondag.

You cannot ignore that member

Geplaatst:

Ik blijf in ieder geval mijn DVD recorder verder gebruiken om programma's op te nemen, die blijven er langer dan 30 dagen op staan en ik wis ze als ik wil.
Een Bluray recorder zou mij meer interesseren omdat dit nog grotere opslag biedt dan nu de klassieke DVD schijf en ook een grotere externe harddisk.

Maar ze zijn nog niet te koop in België en NL.
Timm1983

Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.

• 3 weken later...
  • 3 maanden later...
Geplaatst:

De eerste aanval is afgeslagen:

De rechtbank van koophandel in Hasselt heeft de eis in kort geding van M7, het bedrijf boven distributeur TV Vlaanderen, tegen televisieplatform Bhaalu ongegrond verklaard. Dat meldt Right Brain Interface, de start-up die Bhaalu in november 2013 in België lanceerde, woensdagochtend.

Bhaalu is een videorecorder die onbeperkt tv-programma's opneemt.

bron: HBVL;

• Like 1

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...