Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Sinds woensdag geeft Acht, Vier, 2Be en vtmKazoom/Kanaal Z geen beeld meer op 23,5. Al alles geprobeerd, maar geen beeld, wel voldoende signaal. Met mijn spiderbox, geen probleem. Heeft TV vlaanderen iets gewijzigd?

Geplaatst: (aangepast)

Sinds woensdag geeft Acht, Vier, 2Be en vtmKazoom/Kanaal Z geen beeld meer op 23,5. Al alles geprobeerd, maar geen beeld, wel voldoende signaal. Met mijn spiderbox, geen probleem. Heeft TV vlaanderen iets gewijzigd?

deze zitten op 19.2

de posities op 23.5 waren tijdelijk.

dat betekent wel dat jij nog naar een oude zenderlijst aan het kijken bent en niet de laatste nieuwe

jouw spiderbox zal heel waarschijnlijk de nieuwe zenderlijsten automatisch binnen halen

grtz Philip

aangepast door dirocca

vuduo 500 GB HDD  openpli4 -  vuduo2 1TB HDD 2xdualS2 tuner openpli4 :grin: - XP1000 pli4

Samsung plasma 60inch-AVR Denon-Bose accoustimas 7.1 :P

logitech harmony ultimate

TVV - dual lnb 19.2 & 23.5 - OSCAM

Geplaatst:

Vier en 2Be bevinden zich inderdaad op 19,2 maar acht alleen op 23,5. Juist deze zender is interessant voor bepaalde programma's. Vanaf woensdag is er iets veranderd, want nu is er geen beeld meer, maar wel meer dan 75% kwaliteit. Andere zenders die op dezelfde frequentie zitten ontvang ik wel, zoals vitaya, die ook alleen maar op 23,5 uitzendt. Vreemd;

Geplaatst:

jij blijkt de enige te zijn met dit probleem en tvv heeft niets veranderd.

ik denk dat jij gewoon eens een nieuwe zenderlijst moet inladen

grtz Philip

vuduo 500 GB HDD  openpli4 -  vuduo2 1TB HDD 2xdualS2 tuner openpli4 :grin: - XP1000 pli4

Samsung plasma 60inch-AVR Denon-Bose accoustimas 7.1 :P

logitech harmony ultimate

TVV - dual lnb 19.2 & 23.5 - OSCAM

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...