Ga naar inhoud

0% kwaliteit na plaatsen duo LNB kop

Ga naar oplossing Opgelost door Sprietje,

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb idd nu TV Gelderland en als ik me niet vergis zit die ook op de Astra 3 dus ik zeg succes!

Bedankt voor alle hulp en Ceesv voor de uiteindelijke goeie richting :)

• Reacties 51
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

Hmmm, alleen ondanks 100% kwaliteit stoort Comedy Central toch behoorlijk. Duurt lang voor ik beeld krijg en slaat vaak vast.

Even kijken of dit nog weg trekt?

Geplaatst:

Hou je er rekening mee dat er sinds gisteren 16 uur een flinke storing is bij CanalDigitaal. Alle zenders uit het basispakket HD en alle Belgische zenders zijn tijdelijk ongecodeerd, op de overige zenders zijn problemen, een en ander afhankelijk van je smartcard. Lees het draadje CanalDigitaal

Geplaatst:

qua codering is dat een van de lastigste kanalen, menig box met oude firmware of softcam struikelt daarover

Zal eens kijken óf en hóe ik die van mij kan updaten...

Hou je er rekening mee dat er sinds gisteren 16 uur een flinke storing is bij CanalDigitaal. Alle zenders uit het basispakket HD en alle Belgische zenders zijn tijdelijk ongecodeerd, op de overige zenders zijn problemen, een en ander afhankelijk van je smartcard. Lees het draadje CanalDigitaal

Heb verder eigenlijk nog nergens problemen zoals in dat topic alleen bij Comedy Central...

• 1 maand later...
Geplaatst:

hallo !

heb juist hetzelfde probleem als hiervoor aangehaald. Signaal op Astra3 is rond 80%, maar kwaliteit 0.

Nieuwe LNB geplaatst en uitgericht met signaalfinder. Het vreemde is dat ik alle kanalen heb kunnen inladen, meer dan 600. Alle kanalen van TV Vlaanderen zitten er weer in . Krijg echter geen beeld en op mijn TV staat het bekende schoteltje (geen ontvangst )

Help, help

Met dank

Andre

Geplaatst: (aangepast)

Beste aoor0708

Als je wel signaal hebt maar kwaliteit nul, dan wil dat zeggen dat je lnb wel verbonden is met de ontvanger maar de lnb geen signaal krijgt van de Astra 3. 

Dat je alle kanalen hebt kunnen inladen is niet vreemd. Dat gebeurt namelijk via de Astra 1 op de transponder waar ook BVN op zit. Je hebt dus helemaal geen ontvangst nodig van de Astra 3 om toch de zenders in te kunnen laden.

Wat heb je voor schotel en welke duo-lnb heb je? Gaat het om ontvangst in België of elders in Europa?

Heb je de ontvanger wel goed ingesteld via het menu, dus Diseqc op 1.0 en Astra 19,2 op a en Astra 23,5 op b?

aangepast door Sprietje

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen