Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Heb ook een Vu + Duo .

Als ik nu eens terug wil schakelen naar mijn CD kaart die ik nu nog bezit(is ook nog actief) hoe moet ik dan te werk gaan in het menu omdan de zenders te kunnen zien?

Wie kan me hier op weg helpen ?

Geplaatst:

Ik denk dat je deze vraag iets duidelijker moet stellen want ik kan hier niets van bakken.

Uit welke situatie wil jij naar jouw CD kaart terugschakelen en wat bedoel jij met terugschakelen?

Heb jij het hier over een al werkende ontvanger met een Image van derden en gebruik jij een Softcam zoals b.v. CCCam?

MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Geplaatst:

Sorry, dat ik nu pas reageer op je vraag.

Ik kijk nu inderdaad via derde zoals jij het beschrijft.

Mijn vraag is dan,indien dit eens om een of andere reden uitvalt het signaal dan heb ik niets.

Ik bezit nog de Cd kaart met abonnement erop.

Als ik die kaart dan in de bovenste slede doe en in het menu van mgcam overschakel naar cccam.

Dan zou het beeld moeten komen via Cd kaart toch ?

Of moet ik nog meer instellingen doen ?

Graag jullie hulp.

Jan

• Moderator
Geplaatst:

Je zal de kaart opnieuw moeten activeren wanneer die voor langere tijd niet meer gebruikt is.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

De kaart is geactiveerd, want zit normaal gesproken in de tuner(philips8121) die op slaapkamer staat.

Dus dat zal het niet zijn denk ik dan.

Jan

• Moderator
Geplaatst:

Vanuit die Philips kan je niet intern cardsharen.

Over externe cardsharing wordt hier niet gesproken.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...