Ga naar inhoud


Hoe over te schakelen naar de Cd kaart


Jan58

Aanbevolen berichten


Ik denk dat je deze vraag iets duidelijker moet stellen want ik kan hier niets van bakken.

Uit welke situatie wil jij naar jouw CD kaart terugschakelen en wat bedoel jij met terugschakelen?

 

Heb jij het hier over een al werkende ontvanger met een Image van derden en gebruik jij een Softcam zoals b.v. CCCam?

MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry, dat ik nu pas reageer op je vraag.

Ik kijk nu inderdaad via derde zoals jij het beschrijft.

Mijn vraag is dan,indien dit eens om een of andere reden uitvalt het signaal dan heb ik niets.

Ik bezit nog de Cd kaart met abonnement erop.

Als ik die kaart dan in de bovenste slede doe en in het menu van mgcam overschakel naar cccam.

Dan zou het beeld moeten komen via Cd kaart toch ?

Of moet ik nog meer instellingen doen ?

 

Graag jullie hulp.

Jan

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Je zal de kaart opnieuw moeten activeren wanneer die voor langere tijd niet meer gebruikt is.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Vanuit die Philips kan je niet intern cardsharen.

 

Over externe cardsharing wordt hier niet gesproken.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...