Ga naar inhoud


E2 BMC BoxMediaCenter


jerpsx

Aanbevolen berichten


Ik weet alleen dat er een ARM CPU in zit en dat er Enigma2 en XMBC op draait op een of andere manier met elkaar verwoven.

 

Dat zou dan wel nieuwe xbmc12 zijn met een dvb plugin en een soort van backend die het doorstuurt naar dvb plugin xbmc.

aangepast door wapper
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoop op uitwisselbare tuners (of standaard ook dvb-c aan boord) en niet enkel vast sat. aan boord...

 

Eerlijk gezegd heb ik niet hele hoge verwachtingen, er is nog niets laten zien, nog niet eens duidelijk welk merk er nu precies achter zit..en als enige reclame een klein bannertje op een forum :rolleyes:

 

Maar ben heel benieuwd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Hoop op uitwisselbare tuners (of standaard ook dvb-c aan boord) en niet enkel vast sat. aan boord...

 

Eerlijk gezegd heb ik niet hele hoge verwachtingen, er is nog niets laten zien, nog niet eens duidelijk welk merk er nu precies achter zit..en als enige reclame een klein bannertje op een forum :rolleyes:

 

Maar ben heel benieuwd.

 

Daar kan je echt nies over zeggen. Zo begon het ook met de dreambox halverwege 2002. Een jaar later konden ze die niet meer aangesleept krijgen.

 

Zoiets kan dus alle kanten op gaan.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben er alleen niet uit of het nu een singel of twintuner is...

 

Of is men een algemene aankondiging aan het maken voor de verschillende modellen?

[Vu+ Solo4K] - [VTi 13.x]

[TVV Basic+] - [CD TopHD]
Ik vind het nieuwe overzicht met ongelezen topics in een tijdslijn maar niks...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben er alleen niet uit of het nu een singel of twintuner is...

 

Of is men een algemene aankondiging aan het maken voor de verschillende modellen?

 

Waarschijnlijk zal er vanaf oktober in europa twee modellen beschikbaar zijn.

 

Model 1: Vast tuner DVB-S2, HDMI, 1 kaartlezer, composite en audio  (Prijs < 170 euro)

Model 2: Vast tuner DVB-S2 + 1 DVB tuner na keuze (Verwisselbaar tuner DVB-S2 of C of T), voorbereiding 2,5inch intern Hdd, 1 kaartlezer, 1 CI, HDMI, composite en audio. (Prijs < 250 euro)

aangepast door LINKEY

Mut@nt HD51 4K twin DVB-C with Ziggo CIplus

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klinkt goed en ziet er allemaal goed uit ja..helaas is oktober 2013 nog wel ver weg maar als het net zo goed werkt als dat het eruit ziet het wachten waard :D

 

Wat mij opvalt is dat er wordt gesproken over een "development project for settopboxes", en niet over de ontwikkeling van een box op zich..zou leuk zijn als dit project ook beschikbaar wordt voor bestaande settopboxes.

 

Mijn 8000HD speelt behoorlijk wat media af, maar de interface van de mediaplayer is nogal basic/minimaal natuurlijk (m.a.w. de hardware kan best wat aan met betrekking tot het afspelen, alleen het menu kan beter..)

aangepast door jerpsx
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...