Whittard Geplaatst: 29 april 2013 Geplaatst: 29 april 2013 Situatie: Woonkamer Dreambox 7020HD met sat en kabel (ziggo) tuner. Slaapkamer Dreambox 800HD met sat tuner. Beide boxen hebben OpenPLI en bedraad netwerk met vast ip adres. Schotel 64 cm met triple LNB Astra1 Astra2 en Astra3. Via kabel heb ik een aantal kanalen die ik niet via sat heb (dus niet in de slaapkamer kan zien). Is het mogelijk (en zo ja hoe) om via de 800HD naar de Ziggo kanalen te kijken?
Loui (K) Geplaatst: 29 april 2013 Geplaatst: 29 april 2013 Niet dus. zonder een kabeltuner kan je geen Ziggo ontvangen.
Oplossing mauspartyhouse Geplaatst: 29 april 2013 Oplossing Geplaatst: 29 april 2013 Niet dus. zonder een kabeltuner kan je geen Ziggo ontvangen. Onjuist. Dit is mogelijk met de plugin partner box. Uitleg is hier op het forum te vinden. ET8000
Loui (K) Geplaatst: 29 april 2013 Geplaatst: 29 april 2013 Onjuist. Dit is mogelijk met de plugin partner box. Uitleg is hier op het forum te vinden. Okee!! dat wist ik niet, ik dacht dat Partnerbox alleen werkte tussen 2 boxen en dan onafhankelijk van elkaar kunnen kijken met het zelfde systeem.
Tonskidutch Geplaatst: 29 april 2013 Geplaatst: 29 april 2013 mooi spul dat streamen en het oppikken van de stream zonder kabeltuner doet mń PC en de partnerbox plugin dus ook. ciao Rappers Delight The Sugerhill Gang
wortellica Geplaatst: 29 april 2013 Geplaatst: 29 april 2013 Onjuist. Dit is mogelijk met de plugin partner box. Uitleg is hier op het forum te vinden. Werkt hier ook prima
Whittard Geplaatst: 29 april 2013 Auteur Geplaatst: 29 april 2013 Partner box gevonden bij de applicaties, maar het downloaden lukt nog niet is (tijdelijk) niet te downloaden. Ik ga het morgen weer proberen, bedankt in ieder geval voor de tip!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen