DeBeek Geplaatst: 29 april 2013 Geplaatst: 29 april 2013 BBC 1 en 2 HD zitten gewoon op de Astra 1N en niet op de 2F..
Portuuno Geplaatst: 30 april 2013 Auteur Geplaatst: 30 april 2013 DeBeek, Inderdaad. Bij KingOfSat staan de zenders onder Astra 1N. http://www.satlaunch.net/2011/08/astra-1n-coverage-footprint-maps.html Zijn we weer terug bij af, kan ze niet ontvangen. Uiteindelijk niet zo erg, het is toch gewoon uitstel van executie. Zal hier eens vragen of andere mensen hetzelfde probleem hebben.
Tonskidutch Geplaatst: 30 april 2013 Geplaatst: 30 april 2013 (aangepast) Heb het nog even geprobeerd Tonski met dreambox edit. De zenders zaten er wel in, maar de Astra2 sat. was gewist. Gelukkig had ik nog een backupje. Toch bedankt. dat begrijp ik niet helemaal, hoezo gewist... uit de satellite.xml? principieel kun je elke lijst van derden nemen als die goed opgebouwd is en de desbetreffende satellite.xml ook gebruikt dan wordt bij het overhevelen van de data/settings en werkt de box na het reload commando (geautomatiseerd in dreamboxedit) direkt. men noemt echter bij bepaalde settings de satelliet positie anders (dat kan soms een probleem zijn) je wilt Astra 1N / Astra 2A / Astra 2D / Astra 2F / Eutelsat 28A / Eutelsat 28B (28.2°E) - instellen in het tuner configuratie menu. ciao 30 april 2013 aangepast door Tonskidutch Dark & Long , Drift 2 Dark Train Underworld
Portuuno Geplaatst: 30 april 2013 Auteur Geplaatst: 30 april 2013 Weet het ook niet. Heb jouw zenderlijst overgepompt, zoals jij dit noemt. Alle bouqetten werkten prima, behalve de Engelse. Bij tunerconfiguratie was voor de overdracht van de lijst Astra2 nog zichtbaar, na de overdracht was deze sat. verdwenen. Zal het straks nog eens proberen.
Tonskidutch Geplaatst: 30 april 2013 Geplaatst: 30 april 2013 kijk dan gelijk even vooraf of in de satellite.xml de 28,2 wordt weergegeven openen met notepad of DCC_E2.exe in de map /var/etc/tuxbox/ c.q. /etc/tuxbox/ Dark & Long , Drift 2 Dark Train Underworld
Portuuno Geplaatst: 30 april 2013 Auteur Geplaatst: 30 april 2013 Doen het gewoon hier Waar is ""hier""??
Portuuno Geplaatst: 30 april 2013 Auteur Geplaatst: 30 april 2013 Tonski, In de map tuxbox staat: satellites.xml 1-1-1970 scart.conf terrestrial.xml timezone.xml In satellites.xml staat een hele rij satellieten waaronder ook Astra/Eurobird (28.2)
Tonskidutch Geplaatst: 30 april 2013 Geplaatst: 30 april 2013 dan dient het na overpompen ook meteen goed te gaan. waar en wanneer de astra 2 verdwenen is is me nogthans niet duidelijk ik stel op relatieve posities in x,x graden Oost / West. ciao Dark & Long , Drift 2 Dark Train Underworld
Portuuno Geplaatst: 30 april 2013 Auteur Geplaatst: 30 april 2013 Tonski, waar vind ik dat in VTi: instellen op relatieve posities in x,x graden Oost / West.
Tonskidutch Geplaatst: 30 april 2013 Geplaatst: 30 april 2013 krijg nou wat, in de tuner configuratie kun je toch enkel op satelliet posities instellen en die worden ook in VTIimage op 28,2 Oost (graden) weergegeven en niet als naam van de satelliet of de array van satellieten die op die positie staan. ? Dark & Long , Drift 2 Dark Train Underworld
Portuuno Geplaatst: 30 april 2013 Auteur Geplaatst: 30 april 2013 OK, zitten op dezelfde golflengte.. Ik krijg de naam en de positie van de sat te zien
Tonskidutch Geplaatst: 30 april 2013 Geplaatst: 30 april 2013 dan zou dat na het opslaan van die instelling en het achteraf herstarten per menu geen probleem meer mogen geven en zul je beeld hebben op die voorheen ontbrekende zenders van BBC. \ ciao Dark & Long , Drift 2 Dark Train Underworld
cookie monster Geplaatst: 30 april 2013 Geplaatst: 30 april 2013 En uit een plaatje dat ik ergens gezien heb, zou het bij mij nog kunnen lukken met 9 meter, jippie!!, Holy wokpan C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
Sprietje Geplaatst: 30 april 2013 Geplaatst: 30 april 2013 Mijn buurman heeft nog een schotel die hij niet meer gebruikt.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen