Ga naar inhoud


Storing Canaldigitaal ?


manuel2004

Aanbevolen berichten

Nou mijn abo loopt op 01-06 af en deze jongen gaat niet verlengen bij
mij werk mijn hoofdkaart niet meer mijn 3de kaart werkt ook niet, alleen
mijn 2de kaart doet het nog, alleen heb ik daar maar zo´n simpel pakket
op staan dus geen discovery NGC mtv VH1 enz enz. Ze zijn gewoon weer
bezig met die beveiliging van hun kaarten en doen net of ze een storing
hebben, het begon een paar weken geleden al met ecm stormen op de
kaarten en freezers {handled 82(1) ecms and 112(112) emms } en nu
hangen ze de vermoorde onschuld uit het zijn en blijven en stel
uilskuikens daar die geen benul hebben waar ze mee bezig zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hier ook mijn hoofdkaart uit,en een gekoppelde kaart op zwart. Mijn tweede gekoppelde kaart werkt wel volledig(toch wel gek)

Gebeld met csd,deze gaf aan een heractivatie te sturen en op sbs6 sd te zetten,vroeg vervolgens of ik alweer beeld had,ik zei het is fta hoe moet ik nu weten of mijn kaart werkt.

Maar volgens haar was het nu opgelost,maar mijn familie HD doet gewoon niets op 2 kaarten,lekker dan.

aangepast door johnhothost
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmmm... recent was hier in een ander topic ook al een posting over ecm storm. Bij nadere inspectie bleek dat zijn box gehacked was en hij naar buiten liep te sharen (!)

ECM en EMM storms heb ik afgelopen periode niet meegemaakt, maar goed ik hou me dan ook enkel met oscam  bezig. Wellicht dat CCcam iets anders reageert op wijzigingen in de dvbstream.

 

Misschien dat Zilverster er iets over kan roepen, als er iemand de streams nauwlettend in detail bijhoudt is hij het wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij is dat uitgesloten dat mijn box gehacked zou zijn, ik heb alle poorten naar mijn box dicht staan omdat ik deze verder ook niet open hoef te zetten, IVM alleen interne sharing we hebben hier 5 TV´s en als ik op alle toestellen toch wil kijken waar ik voor betaal moet ik wel intern sharen. De 2de en 3de kaart heb ik zodat ik ook nog eens een kaart een opname kan maken omdat anders de kaart op zwart gaat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Of je beeld op zwart staat heeft ook te maken met de tuner die je hebt.

Op mijn CanalDigitaal goedgekeurde ontvanger Inverto Scena 5M, kan ik alle zenders van mijn Familie-pakket SD ontvangen incl. natuurlijk nu alle vrijgestelde zenders van het Basis HD-pakket en alle Belgische zenders.

Op dezelfde kaart kan ik op mijn ClarkeTech HD5000 ook al deze zenders ontvangen maar niet de zenders FoxLive, Cartoon/TCM en ComedyCentral/Kindernet.

Dus via de originele CanalDigitaal CI-module ontvang ik deze 3 zenders wel en via ingebouwde kaartlezer van de ClarkeTech niet.

Het probleem zit dus niet alleen maar bij bepaalde kaarten. De kaartlezer speelt ook een rol.

aangepast door Sprietje
Link naar reactie
Delen op andere sites

Raar dan,ik heb hem in een orginele phillips canal+ box en geen beeld op mijn familie pakket,tweede kaart zit in een tf4000 met orginele canal+ ci ook geen beeld op familie.

Mijn enige werkende kaart in mijn philips ontvanger geplaatst,update gehad naar 01-07-2013 en ook daar nu geen beeld meer op familie HD :mad:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren bij mij ook storing. Sta sinds zondag op de camping met mijn nieuwe set: oranje seca kaart, sab titan 1 hd 3606 en multytenne schotel met 4 lnnb's. Uitrichten was even wat werk met de driepoot maar verder goed ontvangst op alle 4 satellieten. Ook planeta hd goed te ontvangen. Plotseling op maandag rond 16.00 de gecodeerde zenders eruit. Geen ned123sd rtl 4,5 etc, geen ned1,2,3hd maar wel tv noord, omrop fryslan. Snapte er niets van. Natuurlijk gekeken of er storingsmeldingen waren op canal digitaal. Kon niets vinden. Schotel weer uitrichten hoewel ik goed beeld had op de fta zenders en omrop fryslan. Zenderlijst weer opnieuw laten scannen. Uiteindelijk weer beeld zoals voorheen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier ook narigheid sinds vanmiddag.

VU+ Ultimo 4K PLI 9.x dual DVB-S2 FBC tuner met 750Gb WD Blue, VU+ Zero 4K PLI 9.x  Visiosat G4 Quadro met 3 Alps quad en 1 Inverto Ultra Black quad, LG G1 Oled Evo 77 inch, Sony Bravia KDL 65-XD7505, , Nvidia Shield TV Pro mediaplayer, Denon AVR-X3500 audioreceiver. Zone 1: 2X Kef IQ90, 2x Kef IQ10, Kef IQ60c, BK XXLS 400 subwoofer. Zone 2: 2X Tangent EVO4. Fritzbox 7590. Synology DS418, Raspberry Pi 3B

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de FamHD kaart die geblokkeerd is geraakt is in mijn Philips DSR7121 gestopt en via de CD website een heractivatie aangevraagd.

Normaal zou ik 'm dan op SBS6 of RTL4 zetten, maar die zijn nu FTA.

Nu een uurtje op History HD, daarna uurtje op Disney Channel gezet. Helaas blijft het beeld steeds op zwart.

Tips voor andere kanalen om dit te proberen zijn welkom.

 

Anders gewoon wachten tot mijn vervangende kaartje binnenkomt (of CD dit zelf oplost)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...