voodoodoll Geplaatst: 30 april 2013 Geplaatst: 30 april 2013 Ik heb de FamHD kaart die geblokkeerd is geraakt is in mijn Philips DSR7121 gestopt en via de CD website een heractivatie aangevraagd. Normaal zou ik 'm dan op SBS6 of RTL4 zetten, maar die zijn nu FTA. Nu een uurtje op History HD, daarna uurtje op Disney Channel gezet. Helaas blijft het beeld steeds op zwart. Tips voor andere kanalen om dit te proberen zijn welkom. Anders gewoon wachten tot mijn vervangende kaartje binnenkomt (of CD dit zelf oplost) Het is niet omdat een kanaal FTA staat dat er geen EMM's kunnen binnen lopen Ik zou het toch maar eens proberen op SBS of RTL.
manuel2004 Geplaatst: 30 april 2013 Auteur Geplaatst: 30 april 2013 Nou ik heb mijn kaart al 24 uur in mijn stb op slaapkamer zitten en nig geen beeld. Ik vermoed ook dat het om een bepaalde serie kaarten gaat
Snoopy Geplaatst: 1 mei 2013 Geplaatst: 1 mei 2013 RTL 7 HD staat nog steeds op FTA dus ik hoop voor CanalDigitaal dat hun technici gisteren niet teveel oranje geborrelt hebben want die kunnen meteen aan de slag.
Netfreek Geplaatst: 1 mei 2013 Geplaatst: 1 mei 2013 CanalDigitaalMelding @Meldingen_CD22m De storing is opgelost. Als u nog steeds de melding "Geen rechten" krijgt, adviseren we om 10 minuten lang op Ned1 of SBS6 af te stemmen
jopiesat Geplaatst: 1 mei 2013 Geplaatst: 1 mei 2013 Vannacht de kaart in mijn Philips op SBS6 laten staan, net gekeken: mijn kaart opent weer de premium zenders die horen bij mijn pakket. Storing is dus nu echt opgelost!
abdellove Geplaatst: 1 mei 2013 Geplaatst: 1 mei 2013 bij mij werken die ook alleen had ik dat paar keer beeld bleef hangen. keek gisteren avond sport 1 select de voetbalwedstrijd maar ging paar keer de beeld hangen. iemand anders nog steeds last van dat beeld soms blijft hangen of ligt het nu alleen aan mij?
Snoopy Geplaatst: 1 mei 2013 Geplaatst: 1 mei 2013 >>>Storing is dus nu echt opgelost! RTL7 HD nog steeds FTA, niets opgelost dus ....
Mojo Geplaatst: 1 mei 2013 Geplaatst: 1 mei 2013 Maar 8 storingen in April als ik de twitter berichten mag geloven (en filteren). Kenmerkend voor een betrouwbare provider. You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
smetje limb.BE Geplaatst: 1 mei 2013 Geplaatst: 1 mei 2013 (aangepast) canaal digitaal nu zijn ze even fta 1 mei 2013 aangepast door smetje limb.BE 1x Dreambox 900UHD OpenPLi GCC-13.2 2x TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20 1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se 1x GIGABLU HD QUADPLUS 1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K 1x gigablue trio 1xZgemma H7S - 4K 1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED 1x Samsung UE46F6650SSXXN led
Codx Geplaatst: 1 mei 2013 Geplaatst: 1 mei 2013 je bedoeld het is nog steeds FTA.. zal vannacht of morgen wel weer op slot gaan. SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder IPTV: KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV KPN plus+ TV box / Android 4K IPTV box / Kodi & Plex / 100+ TB Storage
Johan45 Geplaatst: 1 mei 2013 Geplaatst: 1 mei 2013 Misschien dat ze de publieke zenders nu FTA laten. Vult u rustig aan !!!
theparasol Geplaatst: 1 mei 2013 Geplaatst: 1 mei 2013 (aangepast) Nou die dag zullen we wel niet beleven, ik stond al raar te kijken dat UPC de basiszenders zonder enige encryptie de kabel op ging jagen. Maar goed, dan moet je nog altijd een actieve upc kabel naar het pand hebben met de footprint van astra 19.2 en 23.5 is de dekking wel efkes wat forser Heb die twittermeuk van CDS ook gelezen, kan maar beter niet te lang aanhouden want dan krijgen ze gezeik met uitzendrechten ed 1 mei 2013 aangepast door theparasol
rommelaar Geplaatst: 1 mei 2013 Geplaatst: 1 mei 2013 (aangepast) Dat lijkt voor mij niet te werken, ik heb mijn kaartje in de CD Cam gestopt voor de zekerheid, maar het beeld blijft mooi zwart... edit: Het valt me op dat ook alle TVV zenders ongecodeerd worden uitgezonden.Crono S CronoS dat kan je beter niet doen want als CD een stap onderneemt om iets tegen te gaan halen ze het eerst hun eigen spullen onderuit. Basis HD en Basis SD nog steeds FTA. 1 mei 2013 aangepast door rommelaar Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers. Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen