Ga naar inhoud


Storing Canaldigitaal ?


manuel2004

Aanbevolen berichten


  • Moderator

't is en blijft gissen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Over gissen gesproken, het lijkt aardig op de April(28-30) bug, vaker meegemaakt met vele software.

Ik denk dat het een Nagra bug is.

 

Kortom de Nagra codering is en blijft buggy..., je prutst de 4 sids/10 sec's erin en je vergeet dat de software van de klant CD nog op Windows 2000 draait voor het updaten van de cards.

aangepast door Netfreek
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wel , al zijn mijn kaarten nietop zwart gegaan . Normaal bij jakaart reset kreeg ik er 107 emm's binnen , vorige week inneens 170+ . En net daarna ging alles FTA . Normaal gaan emm's omhoog per 2 per datum update . Ik vermoed dat ze weer hebben liggen knoeien en software hebben liggen pushen . Met de gevolgen die we nu kennen .

 

Ik kan je alvast vermelden dat ook sommige kaarten die geen emm's hebben ontvangen in de laatste weken niet meer werken dus de emm's zijn niet de oorzaak of het probleem moet veel eerder zijn veroorzaakt.

 

En wat een nagra bug betreft, je realiseert je dat vreselijk veel aanbieders nagravision gebruiken en zo te zien speelt het alleen M7 dus daar gelook ik niet zo in. Het zal eerder pure onkunde zijn geweest.

aangepast door Codx

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Komt denk ik een boek van "De Puinhopen van M7" :grin:

 

......................... ze zijn er alleen nog niet uit wie het moet gaan schrijven :P

..........................daarna wordt het boek door Joop van Ellende omgezet in een Musical :D

..........................kan ook nog de vervanger worden van Goede tijden slechte tijden..........met meer slechte tijden....... :cry:

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, kijk eens aan. Jij ook weer blij. Het is wel bezopen dat CanalDigitaal deze melding niet op haar eigen site heeft staan. Ze hebben ook een speciaal informatiekanaal samen met TvVlaanderen en ook daar geven ze niets aan van deze langdurige storing en hoe je het op moet lossen als je beeld op zwart blijft. Communiceren kunnen ze absoluut niet.


Ik hoorde gisteren van een bekende van me die twee dagen geleden toevallig in het menu van zijn tuner bezig was om iets op te zoeken, dat de zenders daarna op zwart gingen. Hij kreeg geweldig op zijn kop van zijn vrouw want ze konden de meeste zenders niet meer bekijken. Een heractivatie aangevraagd, zenders opnieuw laten zoeken enz. Toen hij mij om raad kwam vragen zei ik dat er een langdurige storing was en dat hij hem gewoon maar een tijdje op SBS6 moest laten staan. Ook bij hem was het probleem toen opgelost.
Toen begon hij zich vreselijk kwaad te maken op CanalDigitaal want hij had niets op hun site daarvan gelezen. Maar goed, eerst was zijn vrouw een dag pissig, nu hij.

aangepast door Sprietje
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...