Ga naar inhoud


Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik denk dat jij bij een van de eerste bericht hebt gegeven en dat de servicedesk medewerkers toen nog niets van de algemene storing afwisten en derhalve een vervangende kaart hebben ingeschoten.


Geplaatst:

Nou de globals zijn er nog steeds 106, is al zolang ik me kan herinneren al hetzelfde er is dus zeker geen firmware upgrade voor de kaartjes geweest. Shared emm's voor mijn cardgroup ook normaal... zal wel in de verkeerde groep zitten ;)

Geplaatst:

Inderdaad is ook in het verleden gebleken dat de communicatie naar de klanten toe niet het sterkste punt van CD is.Als je eigen helpdesk niet eens weet wat er nu eigenlijk aan de hand is word het wel erg treurig.Daar bel je heen voor een goed advies en krijgt er voor veel geld een lulverhaal waar niemand wijzer van word.Dus de communicatie naar hun eigen helpdesk is net zo slecht als naar hun klanten.

Overgens moet ik ook wel iets positiefs schrijven over CD.Mijn beeld is de hele storings periode niet weg gevallen.Of dit is gekomen door het FTA zetten van de zenders zal mij een zorg zijn,al laten ze het altijd zo.Maar overlast heb ik er niet van gehad.

Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers.

Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.

Geplaatst:

Ik heb medelijden met mensen die extra betalen voor bijv. HBO, om maar iets te noemen.

NPO 1, 2 ,3, RTL/SBS; VTM, etc., stonden open, maar niet de kanalen waar je extra voor betaalt, dus weg gegooid geld.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Geplaatst:

Canal digitaal zit echt te k*tten. Smartcard heractiveren krijg ik de volgende melding:

 

Deze dienst is tijdelijk niet beschikbaar. Probeer het later a.u.b. opnieuw. Onze welgemeende excuses voor het ongemak.

 

Stelletjes prutsers. 

Geplaatst: (aangepast)

Het blijft een stelletjes prutsers canal digitaal. Ik heb 2 minuten beeld en daarna 30 second geen beeld. Pff...maw erg triest.

aangepast door Ventura
Geplaatst:

"Tijd om een nieuwe kaart aan te vragen dus...",

 

Voor mij is dit niet nodig, gelukkig maar.

 

Moest mijn gehackte email adres vervangen en overal ging dit goed, behalve dan NATUURLIJK bij CD.

Wat ik allemaal niet ondernomen heb en dit 3 weken lang.

 

Nu is het zover dat ik bijna zeker weet dat mijn card NIET meer geregistreerd staat.

Als ze nu de boel gaan opkuisen, heb ik grote kans dat ik op zwart ga, maar wel netjes altijd betaald.

 

En dit alles door hun mismanagement. Kunnen ze er niet een paar chimpansees wegzetten?,

die hoeven ze niet te betalen, moeten alleen maar eten.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Geplaatst:

xerius waar haal je die wijsheid nu weer vandaan,wat ik al niet lees hier...weinig positiefs hier...

 

heb de hele dag zitten klooien, maar ik ga het tip van devisser even volgen

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...