theparasol Geplaatst: 3 mei 2013 Geplaatst: 3 mei 2013 Ik denk dat jij bij een van de eerste bericht hebt gegeven en dat de servicedesk medewerkers toen nog niets van de algemene storing afwisten en derhalve een vervangende kaart hebben ingeschoten.
DeltaFM Geplaatst: 3 mei 2013 Geplaatst: 3 mei 2013 Wel weer flink EMM aan het sturen... Delta-FM Vu+ Duo 4k SE & Gigablue Quad+ (Kathrein UFS910si & Humax IR-CI5400)
theparasol Geplaatst: 3 mei 2013 Geplaatst: 3 mei 2013 Nou de globals zijn er nog steeds 106, is al zolang ik me kan herinneren al hetzelfde er is dus zeker geen firmware upgrade voor de kaartjes geweest. Shared emm's voor mijn cardgroup ook normaal... zal wel in de verkeerde groep zitten
rommelaar Geplaatst: 4 mei 2013 Geplaatst: 4 mei 2013 Inderdaad is ook in het verleden gebleken dat de communicatie naar de klanten toe niet het sterkste punt van CD is.Als je eigen helpdesk niet eens weet wat er nu eigenlijk aan de hand is word het wel erg treurig.Daar bel je heen voor een goed advies en krijgt er voor veel geld een lulverhaal waar niemand wijzer van word.Dus de communicatie naar hun eigen helpdesk is net zo slecht als naar hun klanten. Overgens moet ik ook wel iets positiefs schrijven over CD.Mijn beeld is de hele storings periode niet weg gevallen.Of dit is gekomen door het FTA zetten van de zenders zal mij een zorg zijn,al laten ze het altijd zo.Maar overlast heb ik er niet van gehad. Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers. Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.
Emekli Geplaatst: 4 mei 2013 Geplaatst: 4 mei 2013 Ik heb medelijden met mensen die extra betalen voor bijv. HBO, om maar iets te noemen. NPO 1, 2 ,3, RTL/SBS; VTM, etc., stonden open, maar niet de kanalen waar je extra voor betaalt, dus weg gegooid geld. Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV. Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat, ** is tijdelijk buiten gebruik.
Ventura Geplaatst: 4 mei 2013 Geplaatst: 4 mei 2013 Canal digitaal zit echt te k*tten. Smartcard heractiveren krijg ik de volgende melding: Deze dienst is tijdelijk niet beschikbaar. Probeer het later a.u.b. opnieuw. Onze welgemeende excuses voor het ongemak. Stelletjes prutsers.
Johan45 Geplaatst: 4 mei 2013 Geplaatst: 4 mei 2013 Dan is het systeem overbelast, die is dan ook niet opgewassen tegen de vele aanvragen bij een storing. Vult u rustig aan !!!
Ventura Geplaatst: 4 mei 2013 Geplaatst: 4 mei 2013 (aangepast) Het blijft een stelletjes prutsers canal digitaal. Ik heb 2 minuten beeld en daarna 30 second geen beeld. Pff...maw erg triest. 4 mei 2013 aangepast door Ventura
theparasol Geplaatst: 4 mei 2013 Geplaatst: 4 mei 2013 Strafmode stadium voor cardlock verschijnsel als je het mij vraagt...
Johan45 Geplaatst: 5 mei 2013 Geplaatst: 5 mei 2013 Het lijkt erop inderdaad op dat de kaart niet meer uit de strafmodus komt. Tijd om een nieuwe kaart aan te vragen dus... Vult u rustig aan !!!
Emekli Geplaatst: 5 mei 2013 Geplaatst: 5 mei 2013 "Tijd om een nieuwe kaart aan te vragen dus...", Voor mij is dit niet nodig, gelukkig maar. Moest mijn gehackte email adres vervangen en overal ging dit goed, behalve dan NATUURLIJK bij CD. Wat ik allemaal niet ondernomen heb en dit 3 weken lang. Nu is het zover dat ik bijna zeker weet dat mijn card NIET meer geregistreerd staat. Als ze nu de boel gaan opkuisen, heb ik grote kans dat ik op zwart ga, maar wel netjes altijd betaald. En dit alles door hun mismanagement. Kunnen ze er niet een paar chimpansees wegzetten?, die hoeven ze niet te betalen, moeten alleen maar eten. Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV. Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat, ** is tijdelijk buiten gebruik.
Xerius Geplaatst: 5 mei 2013 Geplaatst: 5 mei 2013 Het lijkt erop dat ze de sids hebben beperkt tot 1 Ik denk dat ik maar ga opzeggen, wat een bullshit zeg!
jubke Geplaatst: 5 mei 2013 Geplaatst: 5 mei 2013 xerius waar haal je die wijsheid nu weer vandaan,wat ik al niet lees hier...weinig positiefs hier...
devisser Geplaatst: 5 mei 2013 Geplaatst: 5 mei 2013 15 minuten kaart uit de receiver laten en daarna de kaart 30 minuten in de orginele ontvanger zetten. Probleem is daarna over.
Xerius Geplaatst: 5 mei 2013 Geplaatst: 5 mei 2013 xerius waar haal je die wijsheid nu weer vandaan,wat ik al niet lees hier...weinig positiefs hier... heb de hele dag zitten klooien, maar ik ga het tip van devisser even volgen
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen