Ga naar inhoud


Storing Canaldigitaal ?


manuel2004

Aanbevolen berichten

Het lijkt erop inderdaad op dat de kaart niet meer uit de strafmodus komt.

Tijd om een nieuwe kaart aan te vragen dus...

 

Zelf met een goed gekeurde ontvanger van canal digitaal blijft het probleem zich voort doen. Via de website van canal digitaal gevraagd of men mij verder kan helpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik krijg geen beeld op bijv ned1/ned1hd en op andere zenders waar ik een abonnement heb genomen. En soms freezes op rtl4/rtl4hd om een voorbeeld te noemen. Zelf met een goed gekeurde ontvanger van canal digitaal.  Maw dat wordt een tijdje BVN kijken. Ik word een beetje droevig van het bedrijf canal digitaal. 

aangepast door Ventura
Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo ventura

vraagje: hoeveel signaal heb je trouwens bij deze zenders ? die het toch maar effe doen op astra 3A

1x Dreambox 900UHD Openatv 7.4 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik meet een goed signaal kwaliteit met de satlook color hd meter. Niks mis mee ;).

ok dan is dat al uitgesloten 

we zoeken verder 

ook niet pertoevan een dect telefoon of iets degelijks in de buurt, want dat kan ook wel eens storingen geven!

aangepast door smetje limb.BE

1x Dreambox 900UHD Openatv 7.4 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

ook niet pertoevan een dect telefoon of iets degelijks in de buurt, want dat kan ook wel eens storingen geven!

 

Helaas geen dect telefoon in huis. Ik heb weer een her activatie puls aangevraagd. In deze maand al de twee keer al. Als canaal digitaal zo door gaat met k*tten. Dan overweeg ik zeker over te stappen naar iptv. 

aangepast door Ventura
Link naar reactie
Delen op andere sites

en heeft jou canaal digitaal bakje al een software update gedaan ?

1x Dreambox 900UHD Openatv 7.4 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

en heeft jou canaal digitaal bakje al een software update gedaan ?

 

Het is een Topfield TF7710HD PVR met een aston (met led) ci module kaart. Beide zijn al voorzien van de laatste stabiele software/firmware versie. De installatie heeft altijd goed gewerkt. Geen problemen. Na de laatste storing van canal digitaal treden deze problemen zich.

Link naar reactie
Delen op andere sites

kan je misschien eens bij je buurman of vrouw jou kaartje eens proberen je weet maar nooit, om tezien of die daar ook spaak loopt ide

1x Dreambox 900UHD Openatv 7.4 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

dus afstelling ok 

maar kan je het vb: bij je buur of ... proberen jou kaartje ???

1x Dreambox 900UHD Openatv 7.4 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...