Ga naar inhoud

==>Ik kan niet inloggen/PM beantwoorden

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Dit is een belangrijk bericht voor mensen die "plotseling" niet meer in kunnen loggen.

Het is zeer vervelend steeds e-mail te ontvangen van mensen die "plotseling" niet meer in kunnen loggen. Wij beschikken over een uitstekende "wachtwoord vergeten?" functie en hoe alles werkt en wat je moet doen staat in het FAQ.

Je moet er natuurlijk wel even moeite voor doen door het FAQ even te lezen.

Als je jouw wachtwoord niet meer op kunt vragen omdat jouw e-mail adres niet meer werkt of veranderd is en je verzuimt hebt dit vroegtijdig via "mijn profiel" te veranderen heb je helaas gewoon pech en moet je opnieuw registreren.

Kun je niet opnieuw registreren omdat jouw e-mail adres al in gebruik is, kom je met logisch nadenken een heel eind:-))

Gewoon even het wachtwoord opvragen en het beland automatisch in je mailbox.

Beland het niet in je mailbox is jouw e-mail adres dus niet in gebruik en doe je iets fout. Wat jij fout doet kunnen wij via e-mail niet zien en wij kunnen je daarbij dus niet helpen. We krijgen eenvoudigweg te veel mail om hier persoonlijk op in te gaan.

De site werkt als een trein, de software is wat dat betreft optimaal, dus als je niet kunt inloggen, ligt het echt aan jezelf of jouw PC.

--

Wat ook enigszins vervelend is dat wij steeds antwoorden op privé-berichten ontvangen van mensen die niet goed lezen!

Als je een e-mail bevestiging van een privé-bericht ontvangt moet je dit vooral niet via e-mail beantwoorden want zoals je duidelijk kunt zien stuur je dit bericht dan naar board @ sat4all.com en dan komt het dus in onze mailbox terecht.

Ik kan me niet voorstellen dat je graag wilt dat wij jouw privé-berichten lezen. Let dus op! Een PM beantwoord je via PM (via het board dus) en niet via e-mail!

Toxic[Q]

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.