Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

als ge een betere uitleg hebt, doe maar .........

lees anders de volledige thread in het canaaldigitaal forum nog eens door !

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Geplaatst:

het gewone basis pakketje is al voldoende

ned1HD

ned2 HD

ned3 HD deze eerste 3 hebben we al bij tvv zitten

rtl4 HD

rtl5 HD

rtl7 HD

rtl8 HD

veronica HD

sbs6 HD

ned5 HD

enz

We zouden een petitie moeten starten om het af te dwingen bij TV VLaanderen, kan toch niet dat het niet mogelijk is om de andere nederlandse zenders te ontvangen terwijl ze zovele nutteloze kanalen in hun boeket staan hebben die nauwelijks bekeken worden.

Geplaatst:

Dan wens ik u veel succes , de belgische wetgeving staat dit gewoon weg niet toe . Zoals eerder al gezegd , toen veronica commercieel ging moesten die hier ook van de kabel om de vlaamse commercieele hun reclame inkomsten te beschermen .

Geplaatst:

als ge een betere uitleg hebt, doe maar .........

lees anders de volledige thread in het canaaldigitaal forum nog eens door !

Sorry hoor maar ik blijf het houden bij gissingen ,ik zie bij zulke berichten nooit een bron die mij er zou kunnen van overtuigen.

Maar alle respect en ieder zijn gedacht.

Geplaatst:

Het zal alleszins geen normale update van hun kaarten geweest zijn.

Wat ze daar aan het proberen zijn, dat is dingen doen met de smartcards waar ze nooit voor bedoeld zijn >> knoeien !!!

Dat testen ze dan LIVE uit, het is niet de eerste keer dat er zo hele reeksen kaarten buiten spel gezet worden.

Wees er maar zeker van dat het iets te maken heeft om de Linux boxen en toestellen die de kaart binnenshuis verdelen, buiten spel te zetten.

Openlijk toegeven dat ze daar mee bezig zijn gaan ze nooit doen, ze laten zelfs hun eigen aankondigingen nog door derden verspreiden, de bron is nooit origineel.

Dan is het niet hun verantwoordelijkheid als er wat fout gaat, op dat gebied is het een bende lafaards, wat ze niet vertellen daar kunnen we ze niet op pakken.

Daarboven hebben ze dan nog zo'n air dat ze denken dat ze alles kunnen manipuleren, dat hebben we jaren gemerkt met hun brakke epg.

Nu weer met het aantal zenders dat ze op de transponders gepropt hebben, het werkt, maar hoe?

Beeld dat een fractie van een seconde stokt of de helft van het beeld dat ontbreekt (zwarte blokjes)

ik als klant deed nooit aan cardsharing, betaal mooi op tijd, waar heb ik en anderen al die pesterijen van de laatste maanden aan verdiend.

• Like 1

The key to happiness. Stay away from idiots

Geplaatst:

In den tijd deden ze dat ook eens op toen de tijd D2-mac,om een boxwedstrijd enkel te geven aan abonnee's.en wat gebeurde er,er konden meer zwartkijkers kijken dan legale abonnee's die netjes betaalden.ook een gehele commotie geweest.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen