ed2013 Geplaatst: 1 mei 2013 Geplaatst: 1 mei 2013 geachte heren en dames, ik heb een vraag, namelijk, ik heb pas een dreambox 800 hd gekocht, werkt perfect, en nu heeft mijn vrouw een tablet gekocht, nu zegt ze dat ze iets gehoord heeft dat je je dreambox kunt streamen naar je tablet, ik heb hiervan geen kaas gegeten, is er iemand die me stap voor stap kan helpen om dit voor me kaar te krijgen. enkele info: dreambox 800 hd samsung tab 2 open pli de rest weet ik niet, ik hoop snel wat van jullie te horen, en hou het simpel met de termen de meeste zeggen me niets alvast bedankt, ik zit met smart te wachten.
jeevanhoof Geplaatst: 1 mei 2013 Geplaatst: 1 mei 2013 Hoi, tik in google play maar eens dreambox in. Dreamdroid is wel een handige app. Je kan je box er helemaal mee bedienen, programmeren en natuurlijk ook streamen En het is nog gratis ook. Of dat het HD streamen gaat lukken met je Tab, daar vrees ik een beetje voor. mvg dreambox two , BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra VU+ solo2 met defecte tuners
theparasol Geplaatst: 1 mei 2013 Geplaatst: 1 mei 2013 dreamdroid stottert erover als ik op mijn android smartphone een hd kanaal stream. Of ik het nu afspeel met mx player of met vlc, het maakt niet uit. SD lukt me wel. Mijn wifi is overigens snel genoeg want met mijn laptop gaat HD kanaal streamen wel prima. Zal dus wel aan die telefoon liggen.
ed2013 Geplaatst: 2 mei 2013 Auteur Geplaatst: 2 mei 2013 hoi jeevanhoof, die heb ik nu gedownload, het invullen van de juiste gegevens lukt me ook niet, denk wel je hebt te maken met een leek op dit gebied
dirocca Geplaatst: 2 mei 2013 Geplaatst: 2 mei 2013 in dreamdroid hoef je enkel bij profielen het ip adres van de box in te geven. ip adres van de box kan je vinden in de box: <<menu>><<instellingen>><<systeem>><<netwerk>><<adapterinstellingen>> op de TAB ook de app >>mx player>> downloaden werkt volgens mijn ervaringen het beste in combi met dreamdroid grtz Philip vuduo 500 GB HDD openpli4 - vuduo2 1TB HDD 2xdualS2 tuner openpli4 - XP1000 pli4 Samsung plasma 60inch-AVR Denon-Bose accoustimas 7.1 logitech harmony ultimate TVV - dual lnb 19.2 & 23.5 - OSCAM
Loui (K) Geplaatst: 2 mei 2013 Geplaatst: 2 mei 2013 in dreamdroid hoef je enkel bij profielen het ip adres van de box in te geven. ip adres van de box kan je vinden in de box: <<menu>><<instellingen>><<systeem>><<netwerk>><<adapterinstellingen>> op de TAB ook de app >>mx player>> downloaden werkt volgens mijn ervaringen het beste in combi met dreamdroid grtz Philip Je kan ook de naam van je box ingeven ipv het ip adres. bij mij was dm8000 voldoende om verbinding te krijgen.
dirocca Geplaatst: 2 mei 2013 Geplaatst: 2 mei 2013 Je kan ook de naam van je box ingeven ipv het ip adres. bij mij was dm8000 voldoende om verbinding te krijgen. had ik ook geprobeerd maar dat bleek met mijn duo niet te lukken, na ingeven ip werkte het wel grtz Philip vuduo 500 GB HDD openpli4 - vuduo2 1TB HDD 2xdualS2 tuner openpli4 - XP1000 pli4 Samsung plasma 60inch-AVR Denon-Bose accoustimas 7.1 logitech harmony ultimate TVV - dual lnb 19.2 & 23.5 - OSCAM
ed2013 Geplaatst: 2 mei 2013 Auteur Geplaatst: 2 mei 2013 heren, het lukt nog steeds niet, heb dreamdroid gedownload ip adres opgezocht in dreambox deze ingevult in profielen van dreamdroid deze gegevens staan in profielen: profiel default hostname/ip dm800 poort 80 stream 192.168.0.106 poort live 8001 poort films 80 https gevinkt login toestaan gevinkt gebruiker root wachtwoord ******** eenvoudige afstandbediening gevinkt als ik op de knop automatisch zoeken naar dreambox krijg ik een melding van "kon geen dreambox vinden in je lokale netwerk " als ik op signaalmeter druk krijg ik een melding van:java.net unknownhost exception: unbable to resolve host "dm800": no adress associated with hostname ik hoop dat jullie er wat mee kunnen
dirocca Geplaatst: 2 mei 2013 Geplaatst: 2 mei 2013 bij mij staat bij hostname/ip het ip adres en poort 443 staat de box aan? grtz Philip vuduo 500 GB HDD openpli4 - vuduo2 1TB HDD 2xdualS2 tuner openpli4 - XP1000 pli4 Samsung plasma 60inch-AVR Denon-Bose accoustimas 7.1 logitech harmony ultimate TVV - dual lnb 19.2 & 23.5 - OSCAM
ed2013 Geplaatst: 2 mei 2013 Auteur Geplaatst: 2 mei 2013 top dat je zo reageert, dat poort krijg je als https aangevinkt heb, ja de dreambox staat aan . ik snap echt niet wat ik fout doe
ed2013 Geplaatst: 2 mei 2013 Auteur Geplaatst: 2 mei 2013 goed nieuws jongens, ik heb nu verbinding met tablet op de dreambox, wat ik gedaan heb weet ik niet, oke, volgende probleem: als ik op een kanaal druk om het te bekijken op de tablet, druk ik stream en dan moet ik afpeler kiezen dan kies ik mx player en ook andere players maar dan krijg ik een melding van: deze video kan niet worden afgespeeld. groetjes ed
dirocca Geplaatst: 2 mei 2013 Geplaatst: 2 mei 2013 je moet èèn player aanklikken, in dit geval mx player grtz Philip vuduo 500 GB HDD openpli4 - vuduo2 1TB HDD 2xdualS2 tuner openpli4 - XP1000 pli4 Samsung plasma 60inch-AVR Denon-Bose accoustimas 7.1 logitech harmony ultimate TVV - dual lnb 19.2 & 23.5 - OSCAM
djpetit Geplaatst: 2 mei 2013 Geplaatst: 2 mei 2013 goed nieuws jongens, ik heb nu verbinding met tablet op de dreambox, wat ik gedaan heb weet ik niet, oke, volgende probleem: als ik op een kanaal druk om het te bekijken op de tablet, druk ik stream en dan moet ik afpeler kiezen dan kies ik mx player en ook andere players maar dan krijg ik een melding van: deze video kan niet worden afgespeeld. groetjes ed Ik kwam erachter dat ik eerst moest zappen naar het desbetreffende kanaal en daarna streamen....anders begint hij te stotteren ! Rebox 9000HD, DM600; Twinmonoblock(19-23),78 cm Triax wok,Pioneer plasma scherm PDP436PE,Nikon D60,ps3 80 GB,, 9-9-9 getrouwd en trotse Pappa van de mooiste dochter ter wereld !
ed2013 Geplaatst: 3 mei 2013 Auteur Geplaatst: 3 mei 2013 he jongens, alles werkt hartelijk bedankt voor jullie reactie. toppe site zeg, wist niet dat zo iets bestond. nog maals bedankt allemaal
dirocca Geplaatst: 3 mei 2013 Geplaatst: 3 mei 2013 blij dat het werkt grtz Philip vuduo 500 GB HDD openpli4 - vuduo2 1TB HDD 2xdualS2 tuner openpli4 - XP1000 pli4 Samsung plasma 60inch-AVR Denon-Bose accoustimas 7.1 logitech harmony ultimate TVV - dual lnb 19.2 & 23.5 - OSCAM
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen