Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Bedankt

VU+ UNO 4K se VTI 15 ; Nvidia Shield TV Pro Ziggo ;LG G1 OLED55G1RLA - 4K OLED TV ; Sonos; Arc Soundbar, Sub, 2x New Play:5

Geplaatst:

UPDATE 01/05/'13

(13.0°E) NOVALIFE, ITN, ETV, Euronews Persian, Punto Sat, Promo BMI, ...

(19,2°E) Deutsches Musik Fernsehen, NGC (MPEG4)

(23,5°E) Minimax

(28,2°E) abn tv (52111), BON TV, Noor TV, Showcase +1, TLC, TLC + 1, Investigation Discovery +1

2r3fh38.png

dank u

Geplaatst:

@mikelange , je doet een quote van de 01/05 , heb je de 07/05 gezien ?

VU+ ultimo en ultimo 4K

Dreambox DM8000 ( stofverzamelaar )

Gigablue Quad HD ( stofverzamelaar )

Geplaatst:

Enigma2 sat settings

Astra 19.2°E - 23.5°E - 28.2°E - Hot Bird 13.0°E

UPDATE 18/05/2013

(13.0°E) Motors TV, Fundacao JPII, Al Atlas, Arise TV

(19,2°E) Hallo TV

(23,5°E) UNIRE 1 - GRIGIO, UNIRE 2 - VERDE, ESP Int'l, Extreme EMEA, Mediaset Italia

(28,2°E) Heat, Magic, CHSTV, SmartLive, Extreme Sports, Racing UK , Zee News

...

2r3fh38.png

• Like 1
Geplaatst:

Bedankt voor de mooie  lijst weer. Een vraagje.... je had een tijdje onder het kopje DUITS een apart boeket voor de HD zenders van Duitsland. Kan die er weer in?

Verder staan er onder Muziek twee zenders waarvan ik van mening ben dat ze helemaal geen muziek uitzenden, dus eruit mogen of lager in de rangorde... het betreft Viva Germany en Viva AUT. De hele dag tekenfilms :)

Verder niets te klagen en nogmaals bedankt voor je vele werk. Ik zou niet weten hoe ik zonder deze lijst van me 4 koppen zou kunnen genieten.

80cm Schotel, 2 x Alps LNB's (23.5E/19.2E), 2 x Smart LNB's (28.2E/13E), Triax Multifeed rail.
XTrend 8000 (Openpli 4.0), XSarius Fusion HD SE (Openpli 6.0 release Candidate), DVB-C Stick Sundtek.

Geplaatst:

Bedankt voor de mooie  lijst weer. Een vraagje.... je had een tijdje onder het kopje DUITS een apart boeket voor de HD zenders van Duitsland. Kan die er weer in?

Verder staan er onder Muziek twee zenders waarvan ik van mening ben dat ze helemaal geen muziek uitzenden, dus eruit mogen of lager in de rangorde... het betreft Viva Germany en Viva AUT. De hele dag tekenfilms :)

Verder niets te klagen en nogmaals bedankt voor je vele werk. Ik zou niet weten hoe ik zonder deze lijst van me 4 koppen zou kunnen genieten.

Heb die samengevoegd met het Sky.de bouquet om de zenderlijst wat in te korten.

Kijk in het Sky Deutschland bouquet onderaan HDTV marker.

Kan de map/bouquet wel terugzetten als je het nodig vindt.

En wat betreft Viva, af en toe zijn er ook muziek videoclips op te zien.

De zenders staan bovenaan omdat ik deze volgorde hanteer 19,2°E->23,5°E->28,2E->13,0°E

Zal bij de volgende zenderlijst wel e.e.a. aanpassen

mvg,

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen