Tonskidutch Geplaatst: 5 mei 2013 Geplaatst: 5 mei 2013 nu is dat niet echt het zelfde probleem... als bij swa. als je op het keyboard achterop de afstandbediening op de knop slotje drukt, licht het dan op? ciao I Am Gone Love You JESTOFUNK
dirocca Geplaatst: 5 mei 2013 Geplaatst: 5 mei 2013 Ik heb sinds vanavond (4 mei) een dergelijk probleem met mijn afstandsbediening. Open Pli 3,0 zit er al een tijdje op, en al een paar maanden niets ge-update of anderszins aangepast. Dus zomaar, zonder enige aanleiding, vreemd gedrag van mijn afstandsbediening. Scrollen door de zenderlijst blijft vaak steken, dan weer drie regels tegelijk, dan zelfs een regel terug ipv vooruit. Zenders selecteren met directe nummerkeuze; ook zeer onregelmatige werking. Door de menu's heen gaan is een crime; tig keer indrukken van OK heeft geen effect, dan opeens een ongewenst effect. Hetzelfde met up- en downtoetsen. Uiteraard nieuwe batterijen erin, is altijd het eerste waar je dan aan denkt. Geen verbetering. Het betreft een door leverancier extra geleverde AB, de "lange" dus, zonder toetsen. Pak ik de originele kleine AB (jaar lang niet gebruikt, maar wel nieuwe batterijen erin gedaan), dan dezelfde storing. Wat kan het probleem zijn, en wat is de oplossing? al een paar maanden niets ge-update?????? een software update doe je minstens een paar keer per week, wij doen dit zelfs dagelijks ik zou beginnen met een software update te doen en zien wat het dan zegt grtz Philip vuduo 500 GB HDD openpli4 - vuduo2 1TB HDD 2xdualS2 tuner openpli4 - XP1000 pli4 Samsung plasma 60inch-AVR Denon-Bose accoustimas 7.1 logitech harmony ultimate TVV - dual lnb 19.2 & 23.5 - OSCAM
metoo Geplaatst: 5 mei 2013 Geplaatst: 5 mei 2013 Waarom? je kan als alles je naar tevredenheid draait het ook zo laten, en pas als er ergens eens iets begint te haperen kijken of het met een update opgelost is. Het is maar net waar je zin in hebt. Omdat ik altijd nieuwsgierig ben doe ik het vrijwel dagelijks, maar niet iedereen heeft die aandrang. ET10000 DVB-C C C C/T 2TB HDD. SAT ET7000 ET6000 OpenPLI Triax 88 multifeed 4 quad LNBs
dirocca Geplaatst: 5 mei 2013 Geplaatst: 5 mei 2013 tja, je zou het eventueel zo kunnen laten maar ik merk toch op bij mensen die al een hele tijd geen software update gedaan hebben dat er toch van die kleine ongemakjes beginnen te komen die in 80% van de gevallen opgelost zijn door een software update te doen. nu eerlijk gezegd doe ik het ook uit nieuwschierigheid om te kijken wat het pli team nu weer heeft verbeterd of toegevoegd. mijn advies; de box toch redelijk up to date houden anders mis je toch wel mooie dingen en het gaat zeker de performance van de box ten goede komen grtz Philip vuduo 500 GB HDD openpli4 - vuduo2 1TB HDD 2xdualS2 tuner openpli4 - XP1000 pli4 Samsung plasma 60inch-AVR Denon-Bose accoustimas 7.1 logitech harmony ultimate TVV - dual lnb 19.2 & 23.5 - OSCAM
Tonskidutch Geplaatst: 5 mei 2013 Geplaatst: 5 mei 2013 uh, als de receiver zo maar een probleem krijgt met de afstandbediening dan moet er toch iets anders onder de moterkap aan de hand zijn dan 't image en/of deze zijn updates. is de receiver al eens ge-herstart via menu opties? relevant is het vrije geheugen dat in zoverre wel eens kan afnemen door bepaalde plugins of softcams hopelijk komt lennie nog met feedback. ciao I Am Gone Love You JESTOFUNK
Moderator wiz Geplaatst: 5 mei 2013 Moderator Geplaatst: 5 mei 2013 het blijft topic kapen, en een boom opzetten over wel of niet updaten heeft natuurlijk ook geen bal met afstandsbedieningsproblemen te maken. Aangezien de vraag van de topic starter is beantwoord gaat deze op slot. Als Lennie inderdaad problemen heeft met de afstandsbediening dan gaarne een nieuw topic openen zodat het een beetje leesbaar blijft hier. VU+ Duo4kSe met VTi VU+ duo2 met VTi Triax 78, astra 1,2,3, HB
Aanbevolen berichten