Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Heb de tv vandaag gekocht voor 1599 met bon voor de uitbreidingskit. Hij is zojuist aangesloten. Ik vraag mij alleen af hoe ik mijn soundbar kan aansluiten op deze tv, is met 2x tulp plug.

Ik zoek nu naar de juiste instellingen, eerste reactie is wow.

Alfred

Vu duo 2, VU uno twin, T90, Philips 90cm offset schotel met diseqc motor, LG 4K 55" 

• Moderator
Geplaatst:

Namen noemen van handelaren is niet toegestaan i.v.m. onze reclame regels.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Ik noem geen naam maar een 'grote' foto zaak moet wel kunnen.er loopt tevens een cashback actie van samsung tot 6 juni dus doe er je voordelen mee. Ik zoek intussen naar de juiste instellingen voor het beeld, kan ik permanent mijn hoofdtelefoon aansluiten en ook gewoon geluid hebben ? Kan ik via tulp mijn arcam versterker aansluiten ?

Alfred

Vu duo 2, VU uno twin, T90, Philips 90cm offset schotel met diseqc motor, LG 4K 55" 

Geplaatst:

Deze op de beurs gezien en deze vraag ook gesteld. Je kunt maar 1ding doen met de kaart. Dus 1. Gecodeerde zender kijken en een vrije zender opnemen. Of anders om. Helaas gecodeerde zender kijken en opnemen gaat niet. Dit heeft te maken met de certificering door canal digitaal..

Gr topie

Hoi, flauwekul, probeer maar eens een Aston 1.07 dual cam met software 2.26 dan kun je 1 kijken en 1 opnemen.

Ook een powercam werkt maar dan wel de laaste versie software 5.0 deze cam word echter zeer slecht ondersteund en is een afrader.

Groetjes................

• 4 maanden later...
Geplaatst:

Zou je eens moeten kijken of de ECO-instelling mogelijk staat ingeschakeld?
Dit kun je nagaan via Menu > Systeem > ECO-oplossing. Ik had dat ook en je moet even
hier de verschillende opties uit te schakelen. Succes man

VU + solo 2 SE met VTI 11    :) 
Dreambox 800HD met gemini
Visiosat Bi-satellite G4 4x Inverto black lnb's (13E,19E,23E,28E)

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...