Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

Ik heb sinds vanavond ineens geen beeld meer op rtl8, veronica, ed1 en ed2 en nog een rits kanalen. Hebben meer mensen hier last van ?

Groeten,

Brinx

Geplaatst:

RTL8 SD werkt gewoon,hetzelfde geldt voor Veronica SD, de HD is FTA.

Rest kan ik niet controleren voor je.

It is my allegearre like folle as de ko skiet as de bolle...

ET9000, WaveFrontier 90, LT8700, Kathrein 120 cm Prime Focus draaibaar en nog wat speeltjes..

Geplaatst:

Net een rescann gedaan. Beeld op veronica is terug. Maar rtl8 zowel hd als sd blijft zwart. Ook is ed1 en 2 nog zwart, net zoals tlc e.d. er komt dan onderin beeld wel een wit vierkantje testaan.lijkt op smartcard ? Dat tekentje is weg op de kanalen die wel beeld geven

Geplaatst:

Brink84, dat gaat dus nog even duren voor je antwoord krijgt. Zeker een paar dagen.

En dat antwoord zal dan zo algemeen zijn ("Controleer uw lnb, abonnement, ontvanger, schotelinstelling blablabla") dat het je niet verder zal helpen.

Mogelijk heeft je kaart een update gemist.

Via de site van CDS kun je je kaart heractiveren terwijl je ontvanger op een transponder staat van Nederland1/2/3 of SBS/RTL.

Onlangs heb ik ook een kaart geupdate die achterliep. Ik hoefde toen niet eens via de site te activeren, maar heb de ontvanger gewoon een kwartiertje op Nederland 3 laten staan. Toen ging hij weer open.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Geplaatst:

Dit is de melding van CanalDigitaal sinds 1 mei:

Meldingen CD: De storing is opgelost. Als u nog steeds de melding "Geen rechten" krijgt, adviseren we om 10 minuten lang op Ned1 of SBS6 af te stemmen.

Heb je dat al gedaan?

Geplaatst:

Ik had hem inderdaad al een tijdje op sbs gehad. Ik heb nu de heractivatie aangevraagd. Maar ben op het werk, dus kan pas vanavond contoleren. Ik heb de reciever op sbs6 aan laten staan.

Alvast bedankt voor jullie hulp.

Geplaatst:

Net van de vrouw begrepen dat er nog geen beeld is. Rest mij alleen nog de reciever een harde reset te geven, door van het stroom te halen ? Ga dat zo maar eens proberen als ik zo thuis kom...

Geplaatst:

Ik kom net thuis. Ik heb nu nergens meer beeld, behale bvn en tv oost. Nu heb ik smarcard pictogrammete bij elke zender. Ga nog maar eens een heractivicatie aanvragen. Wat een ellende...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen