Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

omdat ik al weet uit de geschiedenis van satelliet,weet ik dat je niet altijd direct op een update springen.maar nu vraag ik mij af,of ik mij fritzbox mag updaten?
hij meldt:

--

Found a new firmware version for your FRITZ!Box.

Version currently installed:

111.05.24

Version currently available:

111.05.51

New Features

• Answering machine with timer and memos
  • MyFRITZ! now available as an app and needing just one password
  • FRITZ!OS fit for Smart Home
  • New features for a true star: the FRITZ!Fon
  • Multimedia and music, whenever and wherever

vertaald door een vertaalsite, i'm sorry:

Nieuwe functies beantwoorden machine met timer en memo's MyFRITZ! nu beschikbaar als een app en hoeft slechts één wachtwoord FRITZ!OS geschikt zijn voor Smart Home nieuwe functies voor een ware ster: de FRITZ!FON Multimedia en muziek, waar en wanneer

--

ik denk het beste een backup maken van de settings zeker voordat ik de update uitvoer?

wat denken jullie?

aangepast door sattv4iedereen

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

• Moderator
Geplaatst:

Een van de belangrijkste regels luidt:

Werkt het toestel tot tevredenheid, blijf er dan af.

Ik heb zelf echter bij een update van een Fritz! nog nooit een probleem gehad, mijn inschatting is dat je het erop kunt wagen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Hier ook zonder back-up er overheen gefietst, nog nooit een probleem gehad met updaten van de Fritz.

It is my allegearre like folle as de ko skiet as de bolle...

ET9000, WaveFrontier 90, LT8700, Kathrein 120 cm Prime Focus draaibaar en nog wat speeltjes..

Gast Mimisiku
Geplaatst:

Als je de FritzBox puur voor internet gebruikt kun je gewoon updaten. Als je de FritzFon VOIP telefoon gebruikt kun je deze ook opwaarderen naar de nieuwe versies. Hierdoor komen nieuwe functies beschikbaar in je telefoon. Ook is de hinderlijke bug opgelost die je startscherm deed verdwijnen op je telefoon na een herstart. Maar zoals gezegd, de FritzBox kun je zonder problemen opwaarderen.

Geplaatst:

Wel even je FritzCall setting bijwerken naar de nieuwe softwareversie. ;)

(Fritz!Box FON firmware version op 05.50 zetten)

Mocht je die gebruiken tenminste.

ET9000, WaveFrontier 90, LT8700, Kathrein 120 cm Prime Focus draaibaar en nog wat speeltjes..

Geplaatst:

Helaas, ik ben nog niet uitgenodigd via ome Fritz 7330.

Ik wacht daarop opdat ik dan niet een verkeerde versie

erop kan zetten.

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst).

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11.

Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.

Hij zou er wel moeten zijn dacht ik, "Find new firmware" knoppie al geprobeerd?

http://www.mmnt.net/db/0/0/ftp.avm.de/fritz.box/fritzbox.7330/firmware/english hier staat een redelijke recente tenminste.

aangepast door Ronsworld

Geplaatst:

Ja, knoppie regelmatig geprobeerd.

Ik denk dat ze de druk op de servers

willen spreiden en voorzichtig faseren.

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Geplaatst:

Ik heb ook geupgrade op mijn 7360 en er is werkelijk niets omgevallen of dat er iets niet meer werkt. Integendeel het geheel is stabieler. Ik heb (ook na enkele reboots) een stabielere en hogere waarden op mijn DSL snelheid. Ja en dit zonder meer errors. Dus voor mij een win/win situatie. Let wel ik update alleen als de firmware beschikbaar is d.m.v. de "find new firmware" knop.

Ik zou zeggen gewoon doen! Natuurlijk wel altijd even je settings vooraf saven.

Gr,

kazbek007

** Amiko Mini HD SE, ** DM500HD (OpenATV4.2), **DM500S(pli2.1),  Xtrend 8000 (OpenPli),**Triax78cm met rotor

Wat men niet kan waarnemen, betekent niet dat het er niet is!
                          Zoek en gij zult vinden!

Bedankt voor de info, maar ik doe het niet.

Ik wacht rustig de melding van m'n Fritz af.

Het werkt nu allemaal goed en wil graag de

nieuwe FW maar dwing geduld af. Zodat ik zeker

weet de juiste versie te hebben, ik tart het

lot niet door mijn ongeduld.

Maar ik ben wel heel nieuwsgierig, dat dan weer wel.

aangepast door Con

Geplaatst:

Als ze hem pushen dan is dat deze hoor, dit is de originele avm ftp server en daar zijn de images eerder dan via de fritz zelf.

De Groeten Van Cobus R
Vu+ Uno 4K DVB C (FBC)  / MaXytec Multibox (Fallback)
Ziggo kabel (FTA)

Geplaatst:

Helemaal mee eens Cobus!

Gek genoeg was de nieuwe firmware voor mijn 7390-doos, toen eenmaal aanwezig op de FTP-server, gelijktijdig via de Webinterface beschikbaar.

Nog niet eerder meegemaakt; tot op heden was de software pas een dag of twee later beschikbaar via de interface.

n.b.: heb je ook al een foutje ontdekt bij de telefoon-landinstellingen? Bij mij is althans geen Nederland te kiezen.

Eigenlijk vreemd: de box heeft de vorige config 00 31 enz 1:1 overgenomen en die instellingen staan nu onder Duitsland......

Nou ja, het functioneert prima dus een kniesoor die daar op let.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...