Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hallo forum heb een brobleem. ik had vandaag het image  aliance voor xtrend geinstaleert maar dat beviel niet zo omdat de zendervolgorde niet ok was. dus weer openpli 3.0 erop gezet normaal is dat geen brobleem maar nu krijg ik alleen de vrije zenders terwijl ik alles hetzelfde doe met de instalatie als voorheen. instaleer cccam internetverbinding alles zover ok. fastscan gedaan vind alle zenders alleen krij ik de zenders van canaldigital dus ook ned zenders niet meer hij zegt dan kijk de  tuner configuratie na. maar ik zie daar niets.  kan iemand mij hiermee helpen .... dank u.

Geplaatst:

hallo forum heb inmiddels openpli 2.1 weer geinstaleert ging goed maar krijg de cd zenders nog niet. krijg nu die melding niet meer betrefend tuner. krijg alle informatie van de zender in de bekende balk maar geen beeld.

Geplaatst:

hallo forum ben weer terug gegaan naar fabrieksinstellingen en heb opnieuw geinstalleerd. krijg ook groen beeld waar staat dat er een brobleem is met de software. kan mij iemand zeggen hoe instaleer ik nieuwe software op de xtrend 6500. ik kan mijn dealer waar ik de xtrend gekocht heb niet bereiken, heb nog 1.5 jaar garantie. wat te doen?

Geplaatst:

hallo ronsworld bedankt voor de reactie.  de image instaleren ok.  maar er is een brobleem met de software dus wou ik de software herstellen maar ging niet. hoe instaleer ik de nieuwste software. heb ook al ccam opnieuw geinstaleert helpt ook niet.  kreeg ook een melding  software locked.

Geplaatst:

De image is de "software", zou niet weten wat er nog meer op moet.

Rest zijn plugins etc. ccam e.d.

Dus eerst maar een verse flash met een recente image, misschien is jouw Probleem dan opgelost.

It is my allegearre like folle as de ko skiet as de bolle...

ET9000, WaveFrontier 90, LT8700, Kathrein 120 cm Prime Focus draaibaar en nog wat speeltjes..

Geplaatst:

heb ik al gedaan ronsworld. het heeft niet gewerkt. als ik de fastscan doe hij vind alle zenders. ook de nederlandse enz als ik nederland een wil komt wel zie ook de info balk maar geen beeld en geluid.

Geplaatst:

Ook geen FTA kanalen?

Kaartje er wel goed in? Niet op de kop?

ET9000, WaveFrontier 90, LT8700, Kathrein 120 cm Prime Focus draaibaar en nog wat speeltjes..

Geplaatst:

hallo ronsworld krijg alle FTA zenders zonder broblemen. cd kaart in bovenste, met chip naar beneden. zoals altijd. er is iets misgegaan en ik weet echt niet wat.

Geplaatst:

hallo ronsworld krijg alle FTA zenders zonder broblemen. cd kaart in bovenste, met chip naar beneden. zoals altijd. er is iets misgegaan en ik weet echt niet wat. als ik opnieuw begin met instaleren vraag hij ook, stel tuner A in. ga naar tuner cofiguratie maar staat op A. ????

Geplaatst:

Wat is jou opstelling?

Welke satellieten kun je ontvangen?

Geplaatst:

ik ontvang.  zo is mijn schotel uitgericht.  23.5 en 19.2. goede ontvangst alles ok.  heb ik ook nageken het signaal op de gecodeerde zenders is prima.  welke satelieten ik onvangen kan. mijn woonkamer is naar het oosten .

Geplaatst:

Zou het kunnen zijn dat je de Diseqc verkeerd om hebt ingesteld?

Dus dat hij denkt dat hij naar 19.2 kijkt maar eigenlijk naar 23.5 kijkt?

Geplaatst:

ok ronsworld   metoo ik brobeer het  wat de chip betreft   wat betreft de disceqc daar durf ik niet zo aan.  ik heb trouwens maar mijn weten bij het nieuw instaleren van het image openpli 3.0 niks veranderd  hoef in principe ja ook niet. volg gewoon instalatie wizzart  zodoende instaleer je ook ccam mee .

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...