Ga naar inhoud


Welke universele afstandsbediening


Tuneboy

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Gebruik nu al een jaar of 3 de Logitech Harmony One universele afstandsbediening. Helaas heeft de kleine er gisteren een uitstapje mee gemaakt waardoor die maar half tot niet meer werkt. Ik ben dus op zoek naar een nieuwe remote.

Op zich was ik redelijk tevreden met de Harmony One. Het ene wat mij stoorde was de reactietijd bij het indrukken van de knoppen tot het uitvoeren van dat bepaald commando die aan die knop toebehoorde.

(delay times enzo. van de remote had ik verzet maar dit werkte niet beter). Ook heeft deze remote indertijd 179€ gekost.

Nu wil ik een nieuwe remote die dus ook macro's ondersteund en met "smart state" (Onthouden in welke toestand een apparaat staat tussen het wisselen van activiteiten) alsook met een betere reactietijd.

Iemand een idee welke aan mijn behoeften zou voldoen of ervaring heeft met dergelijke remote?

En zijn er ook goedkopere? want 180€ wil ik nu ook weer niet uitgeven.

 

alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast Pedro Newbie

Bel Logitech eens en leg je probleem uit dat je AB het niet meer doet. Logitech staat bekend om de goeie service. Zelf heb ik laatst ook een nieuwe Harmony Touch gekregen nadat mijn Harmony 700 kuren vertoonde, niet alle knoppen reageerde meer helemaal perfect, ik moest soms wat vaker drukken.

De Harmony 700 was ouder dan 2 jaar maar werd toch gratis vervangen voor een veel duurder type omdat de 700 niet meer gemaakt wordt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mja kan dit mischien wel proberen. Maar ik wou ook weten of er nog andere merken bestaan die ongeveer hetzelfde kunnen. Niet van logitech omdat er nogal wat remotes van logitech last hebben van deze delay's in het drukken van knoppen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Pedro Newbie

Ik kan je zeggen dat de Harmony touch ontzettend snel is, de voorgaande waren wel eens aan de trage kant inderdaad maar met de Touch heb ik daar absoluut geen last van. Ik weet niet hoe het met de One was.

De Harmony is volgens mij wel een van de weinige die met activiteiten werkt ipv apparaten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja de harmony one had ook last van die traagheid. Vooral als je idd sat tv kijkt kan je wel een remote gebruiken die snel is en net daar juist kan de harmony niet mee. Met de originele en de vu+ solo2 gaat dit vliegensvlug om door de menus en kanaallijsten te navigeren maarja is ook normaal. Mischien sparen idd voor de touch. 159€ is voorlopig het goedkoopste dat ik hem zie staan.

Bedankt voor info.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Pedro Newbie

Bel eens met Logitech, 50% korting is ook een heel gebruikelijk aanbod als de afstandsbediening al heel lang uit de garantie is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Hallo,

 

Heb contact gehad met Logitech en we zijn al heel de week bezig samen om een oplossing te zoeken, helaas zou het een hardware fout zijn op mijn One. Nu als "loyale Logitech klant" dat ik ben krijg ik 35% op eender welk produkt van de logitech website.

Dus kan ik de nieuwe Harmony Touch nu kopen voor 116€.

Petje af idd voor de support van Logitech. Waren zeer vriendelijk in hun berichten en ook zeer behulpzaam. Hier kan nog menig helpdesken een puntje aan zuigen!!!

 

Groeten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Heb contact gehad met Logitech en we zijn al heel de week bezig samen om een oplossing te zoeken, helaas zou het een hardware fout zijn op mijn One. Nu als "loyale Logitech klant" dat ik ben krijg ik 35% op eender welk produkt van de logitech website.

Dus kan ik de nieuwe Harmony Touch nu kopen voor 116€.

Petje af idd voor de support van Logitech. Waren zeer vriendelijk in hun berichten en ook zeer behulpzaam. Hier kan nog menig helpdesken een puntje aan zuigen!!!

 

Groeten

Geweldig voor je, zoiets heb ik ook eens met een bedrijf gehad, super !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...