Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

• Reacties 61
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst: (aangepast)

dank je wel Melchiorskystar,

dat zijn echter oude foto's en oude specs op die link die je gaf...

the back side > heeft nu een optioneel slot voor aansluiting van een externe dvb-t antenne

WOL wake on line LAN zit er in (als eerste bij de VU+'s)

komt meer en ook recente info.

edit oeps

aangepast door Tonskidutch

I Am Gone Love You

JESTOFUNK

Geplaatst:

@tonski,

"wat is die mooi hè...", of Lennie (http://www.sat4all.com/forums/topic/332676-koopadvies-hd-ontvanger/?do=findComment&comment=2156048) dat ook vindt?.

Maar nu nog de centjes, ik denk dat ik hier een bankoverval ga plegen ;) .

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

weet niet Emikli, of dat zinvol is

"the Italian Job" :grin:

wil niemand verleiden, de Duo2 was al een tijdje geleden aangekondigd, dus gespaard heb ik ervoor.

maar diegene die het nog effe volhouden terwijl ze over een vervanging nadachten... die hebben wellicht er wat aan.

ciao

moest ik nog even kwijt:

destijds (blader effe helemaal naar de eerste VU+ berichten) werd de DUO geintroduceert als dreambox killer

moet je nu eens zien.

aangepast door Tonskidutch

I Am Gone Love You

JESTOFUNK

Geplaatst:

Dreambox, wat is dat, wat doet het?? :)

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Geplaatst:

Gewoon onafgebroken E2 draaien zonder dat je steeds elco's moet vervangen

• Like 2

ET10000 DVB-C C C C/T 2TB HDD.

SAT ET7000 ET6000  OpenPLI Triax 88 multifeed 4 quad LNBs

Geplaatst:

die introductie (waarnaar ik verwees) destijds was tevens een vraag van velen.

introducties worden evenwel heden ten dage gebruikt om het wellis <>nietus spelletje aan de gang te houden.

je hoeft daarom geen lauwerkrans te claimen, meteo

je mag hem gewoon pakken

gelukkig kost de elco enkel 0,50 euro

de dm7020 voeding echter 54 euro (tot tweemaal toe vervangen)

over de oververhitting van het mainboard van de dm800PVR nog maar te zwijgen en al die losse voedingen die het begeven hebben

geen receiver / box zonder problemen (ofwel tijdelijk/ firmware ofwel hardware)

ik introduceer zelf niet als onafhankelijke gebruiker, ik meld enkel. "er komt een razend interessante receiver binnenkort"

en ik heb er geen belang bij als consument, dat iemand zijn marktaandeel ziet slinken.

als ik nu ook nog schrijf dat jij zelf inmiddels de ET boven de dream verkozen hebt heb je weer een extra optie erbij om die lauwerkrans te grijpen.

doe maar.

-het is echter wel frappant dat de stammtisch bijeenkomst in maart jongstleden (09-03 in Darmstadt een gezellig uitwisselen van contacten en ervaringen) betreffende VU+ en de Dreambox teams betrof waarmee vast staat, dat op een ander niveau wel een samenwerking is.

-evenals onafhankelijke ontwikkelaars die het merknaampje niets zeggen.

die samenwerking is echter hier klaarblijkelijk niet gegeven.

ciao

I Am Gone Love You

JESTOFUNK

Aan die stamtisch bijeenkomst is de vraag van emikli wat een dreambox is en wat het doet dan ook vast niet gesteld.

En ja, ik heb de VU weg gedaan voor de ET en die beviel toen zo goed dat ook de dmm's vervangen zijn voor ET

aangepast door metoo

ET10000 DVB-C C C C/T 2TB HDD.

SAT ET7000 ET6000  OpenPLI Triax 88 multifeed 4 quad LNBs

Geplaatst:

Hoi,

Op de site van VU staat toch nog niets over de duo+ en is het dan zeker dat ie in Juni komt,en weten jullie wat ie dan moet gaan kosten.

Gr,

Midden van het Land .

VU Solo2 met PLi 6.1 en Triax 90 cm. 4 x lnb vast.

Er zijn enkele aanwijzigingen dat dat inderdaad gaat gebeuren. Zo zijn er gisteren drivers gepubliceerd. Vu+ doet dat in de regel ongeveer een maand voordat een ontvanger uitkomt. Verder heeft Digitalfernsehen een review aangekondigd, ook dat gaat lastig als er geen produkt is. Tot slot is hij in sommige webwinkels opgedoken, helaas nog zonder voorraad en prijs.

aangepast door Zuppelan
  • 4 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...