Laudermarke Geplaatst: 6 mei 2013 Geplaatst: 6 mei 2013 We hebben een SAB titan 1 en ik heb gehoord dat je kunt opnemen en dan ook tegelijk naar een andere zender kunt kijken. Helaas vind ik dit niet in hun handleiding? Is dit mogelijk ?
Ferr Geplaatst: 7 mei 2013 Geplaatst: 7 mei 2013 En het ligt even aan het type of het wel of niet een gecodeerde zender mag zijn (3602 wel, 3606 niet) Tenzij er ondertussen een sw fix voor is, maar dat heb ik al een tijdje niet geprobeerd DISCLAIMER: All statements, events, names and numbers mentioned in this message are fictional. Any resemblance to reality is coincidental and unintended.
Laudermarke Geplaatst: 7 mei 2013 Auteur Geplaatst: 7 mei 2013 We hebben een Titan 1 3606 Dus dan lukt het niet !!
Laudermarke Geplaatst: 8 mei 2013 Auteur Geplaatst: 8 mei 2013 Het lukte me om een zender op te nemen en naar de ander te kijken. Ga vandaag wel wat dingen uitproberen. Weet in ieder geval dat de kanalen die je opneemt en naar kijkt op dezelfde transponder moeten zitten.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen