Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Ik heb er wel iets over gelezen waarom het niet werkt maar ik kan het natuurlijk zelf niet aanpassen.

Daarom mijn vraag: Kan sat4all.com ZONDER www. ervoor ook werkend gemaakt worden?? (PS ik gebruik hier IE10)

aangepast door satmenneke

Gewoon google Werbalk ""instaleren ""en als zoek maschine gebruiken,  evt Sat4all als start pagina =hompage=,met dat huisje als logo,  instellen,.

Voordeel van die werkbalk boven in beeld is dat je ook div andere favorite websits er aan kunt toevoegen,zo kan je dan met een muisklik naar je favorite sits.

Nadeel = een  paar regels minder onder in beeld.

Ook de  help funktie ?= handig,bespaart een hoop vragen en antwoorden.

aangepast door columbo
  • Beheerder
Geplaatst:

Ik heb het in 3 browsers geprobeerd (en dat is eigenlijk niet eens nodig) en dat werkt hier gewoon. Ik denk dat je zelf iets verkeerd doet.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Met firefox 20.0.1 doet hij het ook...

Maar waarom zou je www er niet voor typen??  zo veel werk is dat nou ook weer niet... en je kan de site altijd in de bokmärken plaatsen en zo oproepen.

als ik geen extentie er achteraan typ komt er ".se" te staan... dat wist ik ook niet.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Geplaatst:

Type sat4all en dan toets control en enter tegelijk dan ben je er ook en het scheelt je 6 toets aanslagen (zonder voor- of nadelen).

Geplaatst:

Hier werkt het niet in Chrome en IE. Opzich niet echt een probleem gezien je toch die voorspellingen te zien krijgt als je www.sat4all.com al bezocht hebt.

Vu+ Solo - Openpli

Samsung UE32EH6030

Geplaatst:

Van de sites waar ik regelmatig kom is www.sat4all.com degene die niet werkt zonder www. ervoor. Ik vond het ook vreemd en een beetje speuren op internet vond ik iets dat je in je .htaccess file een aantal regels kunt toevoegen om dit te tackelen ook praat men over een aantal regels in je DNS record toevoegen.

Ik begeef me nu echter op glad ijs want strak gaan de doven de blinden helpen :-(  Er zijn best wel lieden te vinden op dit forum die er veel meer verstand van hebben dan ik.

• Beheerder
Geplaatst:

Sat4all.com verwijst gewoon naar www.sat4all.com. Het ligt echt aan jou(w pc).

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

nslookup www.sat4all.com geeft 213.206.76.33

nslookup sat4all.com geeft GEEN antwoord

dus aan sat4all.com is geen ip nummer gekoppeld

; <<>> DiG 9.4.2-P1 <<>> sat4all.com
;; global options:  printcmd
;; Got answer:
;; ->>HEADER<<- opcode: QUERY, status: NOERROR, id: 65082
;; flags: qr rd ra; QUERY: 1, ANSWER: 0, AUTHORITY: 1, ADDITIONAL: 0

;; QUESTION SECTION:
;sat4all.com.            IN    A

;; AUTHORITY SECTION:
sat4all.com.        10372    IN    SOA    a.ns.joker.com. hostmaster.joker.com. 2013020688 10240 7200 1209600 86400

;; Query time: 0 msec
;; SERVER: 192.168.100.1#53(192.168.100.1)
;; WHEN: Wed May  8 07:59:08 2013
;; MSG SIZE  rcvd: 87

; <<>> DiG 9.4.2-P1 <<>> www.sat4all.com
;; global options:  printcmd
;; Got answer:
;; ->>HEADER<<- opcode: QUERY, status: NOERROR, id: 4950
;; flags: qr rd ra; QUERY: 1, ANSWER: 1, AUTHORITY: 3, ADDITIONAL: 3

;; QUESTION SECTION:
;www.sat4all.com.        IN    A

;; ANSWER SECTION:
www.sat4all.com.    83622    IN    A    213.206.76.33

;; AUTHORITY SECTION:
sat4all.com.        62856    IN    NS    b.ns.joker.com.
sat4all.com.        62856    IN    NS    c.ns.joker.com.
sat4all.com.        62856    IN    NS    a.ns.joker.com.

;; ADDITIONAL SECTION:
a.ns.joker.com.        3561    IN    A    184.172.157.218
b.ns.joker.com.        86178    IN    A    159.25.97.69
c.ns.joker.com.        3561    IN    A    66.197.237.21

;; Query time: 0 msec
;; SERVER: 192.168.100.1#53(192.168.100.1)
;; WHEN: Wed May  8 07:59:22 2013
;; MSG SIZE  rcvd: 154

aangepast door pukje
  • Beheerder
Geplaatst:

Heel merkwaardig. sat4all.com stond gewoon correct als wildcard ingesteld. Ik heb nu de setting opnieuw bevestigd en een resync aangevraagd bij de nameserver van de hoster.

• Beheerder
Geplaatst:

Nu is de lookup wel goed. Vreemd dat dit 'zomaar' plotseling niet meer werkt.

• Beheerder
Geplaatst:

De fout lag niet bij ons maar bij Joker. Zonder iets te wijzigen, maar alleen door op edit en direct op save te drukken werkt alles weer goed.

Het heeft eerder ook altijd prima gewerkt, anders had mijn browser het niet kunnen cachen ;)

Mvg,

Michel

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen