Ga naar inhoud


KPN verhoogt prijs Digitenne met 30 procent !!!


krui21

Aanbevolen berichten


  • Reacties 32
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

30%? Nee, een kleine 3 euro,

 

Voor de meeste abonnementen gaat het om een verhoging in lijn met de inflatie in 2012 (2,5%). De abonnementsprijs van Digitenne gaat verhoudingsgewijs het meeste in prijs omhoog en wordt een kleine 3,- euro per maand duurder. De tarieven van de meeste extra diensten die KPN levert bij Bellen, Internet en Interactieve TV (zoals zenderpakketten) worden in prijs verlaagd.

 

http://forum.kpn.com/t5/News-stream/Verbeteringen-Interactieve-TV-en-nieuwe-prijzen-voor-vast-bellen/ba-p/95520

 

Hierin staat een mogelijke verklaring voor de prijswijziging: Daarnaast zijn ook de kosten van onderhoud en doorgifte van TV-zenders gestegen.

 

Nu schiet mij te binnen dat een paar jaar geleden door Opta een beetje fout rapport is gemaakt over de concurrentie op de TV markt:

 

http://webwereld.nl/algemeen/40029-opta-lekt-kpn-geheimen-over-digitenne

 

Dus voor KPN hoog tijd om nog wat te verdienen aan Digitenne.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Aanleiding voor de prijswijzigingen zijn gestegen kosten voor KPN

 

30% extra voor digitenne, en dat van gisteren op vandaag. Als je het mij vraagt vindt KPN de introductie tijd van DVB-T zo zachtjes aan wel voorbij en proberen ze het in 1 ruk kostendekkend en winstgevend te maken.

Al met al goed nieuws voor CDS NL lijkt me (!)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Van 9,66 naar 12,50 verhogen is toch + 29,9%.

Een kleine 3 euro klinkt een stuk vriendelijker dan 30% (29,9). Dat durft KPN niet te schrijven.  Als er nou een goede reden voor is, bijvoorbeeld investeren in ombouw naar DVB-T2. Of de prijsverhoging winstgevend is zal blijken, er zullen zeker veel opzeggingen binnenkomen. Alleen de overstappers naar interactieve TV blijven voor KPN geld genereren. Het voordeel ten opzichte van kabel is wel erg mager geworden, nagenoeg nul bij 2 toestellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

30% extra voor digitenne, en dat van gisteren op vandaag. Als je het mij vraagt vindt KPN de introductie tijd van DVB-T zo zachtjes aan wel voorbij en proberen ze het in 1 ruk kostendekkend en winstgevend te maken.

Al met al goed nieuws voor CDS NL lijkt me (!)

Of goed nieuws voor andere digitenne aanbieders.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

EDP maakt gewoon gebruik van de landzenders die alle andere aanbieders ook gebruiken. Je moet een jaar voorruit betalen 84,84 + activatiekosten 25,42 + verzendkosten 12,45 . Daarvoor krijg je wel een leen ontvanger (topfield 6000 coe) of leen insteekkaart voor de tv. EDP wordt mijn leverancier na 1 juli. Ik hoop dat de smartcard van EDP in mijn dreambox  met CCcam werkt. De kaarten van online werken in ieder geval niet.

aangepast door Mojo

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...