Ga naar inhoud


KPN verhoogt prijs Digitenne met 30 procent !!!


krui21

Aanbevolen berichten


  • Reacties 32
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik had destijds KPN/digitenne voor 'erbij' en nam het gedoe met antennes en de mpeg-2 blokken voor lief. Voor kleine tv's was het best aardig maar om nu van 9,66 te gaan naar 12,50 is ver voorbij mijn grens van een tientje. Zojuist dus opgezegd. Ik ben benieuwd of mijn destijds aangeschafte samsungs SMT-1000 nog bruikbaar zijn voor bv EDPnet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

welke aanbieders zijn er dan nog meer, naast EDP en KPN ??

 

Online biedt het ook aan in hun alles in 1 pakket. Die kaarten werken niet in de Topfield 6000 cok, Samsung 1000t en dreambox met CCcam

aangepast door Mojo

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

online werkt toch samen met CD vwb de sat ontvangst?

 

Niet meer..

 

Ben ook benieuwd of de Samsung SMT1000T en SMT1100T nog bruikbaar zijn met EDPnet en of ik de KPN Smartcards als 2e en 3e kaart kan gebruiken voor EDPnet (vast niet...) en of de kaart werkt i.c.m. CCcam.

aangepast door Alex1970

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kaarten van KPN kun je helaas niet meenemen naar online of EDP. Echter heb ik goede hoop dat de kaarten van EDP wel werken met CCcam. Deze hoop baseer ik op het feit dat de ontvanger van EDP een Topfield 6000 is. Alleen heet die bij KPN COK(PN) en bij EDP COE(DP).

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Ga nu wel mijn abo opzeggen bij KPN digitenne.

Voor een paar euro meer en in HD overgegaan naar canaldigitaal.

 

v8

Ik denk dat KPN Digitenne altijd bewust laag heeft gehouden om scherp te kunnen concurreren tegen andere uitzendstraten.

Het zou best eens kunnen dat de winstmarge eigenlijk (te) laag is geweest om de investeringen op korte termijn terug te verdienen.

In het begin werden ontvangers en abonnementen immers bijna weggegeven.

 

En nu de prijs omhoog gaat, heeft HD inmiddels de voorkeur. Ik vraag me zeer af op KPN nog DVB-T-HD gaat invoeren gezien de beperkte bandbreedte die ze heeft in dit kleine landje en het te verwachten marktaandeel . Naast het feit, dat KPN veel SD-ontvangers in de verhuur heeft.

 

Ik denk dat in de toekomst Digitenne vooral voor mobiel kijken zal worden gebruikt. (En ook op dat gebied liggen er al concurrerende technieken op de loer.)

En de vraag is, of dat in HD hoeft.

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Ik heb mijn abo ook al opgezegd. De prijsverhoging is per 1 juli. Ik heb dan ook per 1 juli opgezegd. En wat schetst mijn verbazing: Incasso van KPN Digitenne van 40 eurocent. Wat klopt hier nu niet? 40 eurocent is het abonnementsgeld van 1 dag tegen het nieuwe tarief. Maar dat kan niet. Het nieuwe tarief gaat per 1 juli in en ik heb opgezegd per 1 juli. Er word dus 40 cent ten onrechte van mijn rekening geboekt. Erg dom hoor om dat nu bij mij te doen want dit pik ik niet.

 

Zijn er nog meer klanten bij wie er 40 cent is afgeschreven van de rekening?

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb mijn abo ook al opgezegd. De prijsverhoging is per 1 juli. Ik heb dan ook per 1 juli opgezegd. En wat schetst mijn verbazing: Incasso van KPN Digitenne van 40 eurocent. Wat klopt hier nu niet? 40 eurocent is het abonnementsgeld van 1 dag tegen het nieuwe tarief. Maar dat kan niet. Het nieuwe tarief gaat per 1 juli in en ik heb opgezegd per 1 juli. Er word dus 40 cent ten onrechte van mijn rekening geboekt. Erg dom hoor om dat nu bij mij te doen want dit pik ik niet.

 

Zijn er nog meer klanten bij wie er 40 cent is afgeschreven van de rekening?

 

Nee, maar ik heb dan ook nog niet opgezegd (gaat zeker wel gebeuren).

Wel heeft KPN mijn opzegging van ADSL (via overstapservice) naar hun zeggen niet ontvangen van de nieuwe provider en dat merk je dan pas als er weer een rekening binnenkomt voor nog een maand.

Vele telefoontjes later beweert KPN nog steeds geen opzegging te hebben ontvangen, terwijl Online beweert alles correct afgehandeld te hebben en een akkoord heeft gehad van KPN om mijn abonnement over te nemen.

Gek dat je technisch dus kan overstappen en dat dat dan administratief niet gebeurd.

Nu beweert KPN dat ik in juli nog een rekening krijg en dat pas in augustus er een eindafrekening gemaakt kan worden en dat ik dan pas kan proberen om twee maanden teveel betaald abonnementsgeld terug te krijgen...

 

KPN is goed bezig (not). Ach ja, ergens moet het veel te duur betaalde licentie voor het 4G-netwerk van betaald worden zeker?

http://www.Bron: Totaal TV/nieuws/11322/KPN_hard_onderuit_na_aankoop_4G-frequenties.html

http://www.rtl.nl/xl/#/u/7293ab01-830e-46d9-a501-21066afe6dbb/

http://www.nujij.nl/internet/kpn-en-vodafone-hebben-teveel-betaald-voor-4g.21779524.lynkx

 

40 cent en zelfs een maand teveel betaald abonnement lijkt niet veel maar tel alle opzeggingen eens bij elkaar op hoeveel heb je dan?

aangepast door Alex1970

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is toch ook niet zo moeilijk om dat in orde te krijgen. Vraag bij online maar de goedkeuring van de opzegging. De rest hoef ik, denk ik, niet uit te leggen.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Werken de kaarten van EDP ook in ontvangers van KPN?

 

Dus zowel de externe kastjes als de module?

ligt er aan welke model je hebt. De samsung modellen sowieso niet, de TF6000COK ook niet, de TF6500COK en de rebox modellen wel. 

de modules voor de tv werken allemaal, aangezien het decoden ervan samen met de software in de tv gebeurt en daar kan KPN geen software blokkade op loslaten.

 

zie deze lijst: http://dvbt4all.nl/digitenne/software-versies/

de ene model TF6000cok zou het volgens deze lijst moeten doen, maar je krijgt daarvoor geen over the air update, en hoe dat dan met de kabel moet is voor mij een raadsel. Het gaat dus in feite over het al dan niet hebben van een update die de laatste versies van smartcards laat lezen.

aangepast door elponchis
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...