jeveha Geplaatst: 21 september 2002 Geplaatst: 21 september 2002 Na een paar dagen stoeien heb ik uiteindelijk Wanissa werkend gekregen op m'n D-box. Alles werkt perfekt behalve Premiere Direkt,daar blijft 't zwart. De andere Premiere zenders doen het allemaal wel. Is er misschien iemand die Direkt wel werkend heeft met Wanissa?? groetjes,jeveha LG 77G1 RLA oled tv, Gigablue UHD QUAD 4K Mut@nt HD51, ZgemmaH2H, Dreambox7025+, dreambox7020,VU+duo Triax 88cm met 4 twin lnb's, Echostar 1mtr draaibaar,
Gast Geplaatst: 21 september 2002 Geplaatst: 21 september 2002 dat ligt waarschijnlijk aan de cam met de amon 5.2 want die heeft problemen met de ontvangs met primiere ik heb zelf ook de amon 5.2 in de cam gehad zonder de aanpassing en kon ook met geen mogelijkheid primiere aan de praat krijgen voor zover ik weet is er ook niemand die het voor elkaar heeft met priemiere daarom heb ik de amon 4.4 er weer in zitten en het werkt perfect
jeveha Geplaatst: 22 september 2002 Auteur Geplaatst: 22 september 2002 Ja,dat klopt,als ik de dipswitch omschakel naar 5.2 (je moet dan met een kaart kijken)dan werkt er niets van premiere,maar in de Wanissa stand (zonder kaart)werken de meeste premiere zenders wel,alleen dan werkt Direkt dus niet! LG 77G1 RLA oled tv, Gigablue UHD QUAD 4K Mut@nt HD51, ZgemmaH2H, Dreambox7025+, dreambox7020,VU+duo Triax 88cm met 4 twin lnb's, Echostar 1mtr draaibaar,
Gast Geplaatst: 22 september 2002 Geplaatst: 22 september 2002 dat is een goeje zou ik ook niet weten omdat ik het wanissa niet echt intresant vindt meschien dat andere mensen er meer ervaring mee hebben groetjes willem
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen