blackeyes Geplaatst: 10 mei 2013 Geplaatst: 10 mei 2013 (aangepast) ik heb hier nog een sab 3606 en amiko alien 2 staan en niet meer aangesloten nu heb ik alleen een vu duo en een vu solo2 aangesloten en van die 4 ken ik zeggen dat de sab 3606 (het goedkoopste kastje) voor mij persoonlijk het mooiste beeld afgaf met hdmi zo zie je dat smaken verschillen en dat duur niet altijd goed is p.s de sab gebruik ik het meest voor de satellieten af te stellen (is lekker klein en handig met een kleine tv erbij voor overal buiten neer te zetten 10 mei 2013 aangepast door blackeyes vu duo//vuduo2//mutant hd51 4k // 65 inch lg4k 2 keer gibertini 100 // t90 // triax 88
wolverine Geplaatst: 10 mei 2013 Geplaatst: 10 mei 2013 De vraag van TS betrof HDMI. Idd maar aangezien ik het beeld via scart al goed vind kan het enkel verbeteren met hdmi VU+Uno4KSe(1Gb/2,5"HD/Vti15)/VU+DUO(320GB/2.5"HD-Vti11)/Maxdigital (Openpli7.3)- Triax 88cm(Astra 23,5-19,2E)- Channelmaster 1,2 m draaibaar
Sverige Geplaatst: 10 mei 2013 Geplaatst: 10 mei 2013 @Sverige, in Duitsland worden een paar goede satellietbladen uitgegeven, met daarin ook goede tests. Ik koop regelmatig even zo'n blad met tests, want duur zijn die bladen niet. Houd daarbij wel steeds in je achterhoofd dat de tests voor de Duitse markt zijn, met de Duitse consument als doelgroep. In welke mate de Duitse tests ook stiekem gesponsord worden door belanghebbende partijen, weet ik niet. Ik zoek van de uitkomsten daarom bevestiging in andere tests en gebruikers-feedback op fora. Ja, Sat und Kabel beweert onafhankelijk te zijn, maar echt onafhankelijk is niemand denk ik... De duitse consument.... die wijkt volgens mij niet zoveel af van ik als consument... voor de NL markt zit je dan met de grillen van canaal digitaal voor mensen die deze zenders willen bekijken, maar dat heeft niets met de beeldkwaliteit te maken... Ik kijk voornamelijk Duitse televisie, dus ik zelf ben wel een duitse consument denk ik - VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost Missachtet wird, was es umsonst gibt (Else Pannek)
Eduard07 Geplaatst: 10 mei 2013 Geplaatst: 10 mei 2013 Hoe harder een blad schreeuwt dat het onafhankelijk is, des te alerter word ik.. Maar door de Duitse sat-situatie worden er uiteraard wel wat andere eisen aan een ontvanger gesteld. Denk dan bijv. aan HD+ en aan het gebruik van quattro lnb's. Ik kom regelmatig in Duitsland en zie dat het ontvanger-aanbod in de winkels daar niet alleen ruimer is, maar ook anders. HD+ speelt daarin een belangrijke rol. Beeldkwaliteit via HDMI: prima. Maar ook even verder kijken dan alleen dat als je in Duitsland een ontvanger koopt. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen