Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

beste kenners

ik een smart sumsung gekocht met ingebouwde ontvanger . 

om satelliet te kijken maar ik toe heb die optie gebruikt , ik zie dat mijn tv kan alleen astra 13 kennen . en ik wou graag  alle sateleten ontvagen kan dat ? help mij want ik ben echt geschokt door dat .

de model van dit tv is 40ue6710

Geplaatst: (aangepast)

ja wel ik heb die nieuw gekocht die heeft zo wit rand rond om  ik kan mee alleen astra paken ik ben kapot door dat .als je de code doet ga zien 

aangepast door hakim29
Geplaatst:

Het typenummer wat ik heb opgegeven is wit, het typenummer wat jij opgeeft bestaat niet.

ja dat is het ik heb die gekocht voor en zawrt  meubel

Geplaatst: (aangepast)

Wat een waardeloze gebruiksaanwijzing van Samsung. Een PDF-bestand van maar liefst 877 pagina’s waar je geen fluit wijzer van wordt. Alleen maar tekst. Ze hadden net zo goed een tekstbestand kunnen geven.

Helaas, met zo’n gebruiksaanwijzing kan ik je niet verder helpen. Daar moet je de TV voor bij je hebben.

aangepast door Sprietje
Geplaatst:

beste kenners

ik een smart sumsung gekocht met ingebouwde ontvanger . 

om satelliet te kijken maar ik toe heb die optie gebruikt , ik zie dat mijn tv kan alleen astra 13 kennen . en ik wou graag  alle sateleten ontvagen kan dat ? help mij want ik ben echt geschokt door dat .

de model van dit tv is 40ue6710

Wat voor schotel heb je?

Hoeveel lnb's zitten er op de schotel?

Heb je een diseqc-schakelaar tussen de tv en de lnb's?

Je kunt niet zomaar satellieten ontvangen. Voor elke satelliet moet een lnb op de schotel, en er moet een schakelaar tussen die overschakelt naar een andere satelliet als jij dat in de Samsung correct in het menu hebt geprogrammeerd. Satellietschotel kijken is geen plug-and-play, zoals de kabel. 

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Geplaatst:

Wat een waardeloze gebruiksaanwijzing van Samsung. Een PDF-bestand van maar liefst 877 pagina’s waar je geen fluit wijzer van wordt. Alleen maar tekst. Ze hadden net zo goed een tekstbestand kunnen geven.

Helaas, met zo’n gebruiksaanwijzing kan ik je niet verder helpen. Daar moet je de TV voor bij je hebben.

Ik heb de ES6530 en vermoed dat Samsung-tv's diseqc 1.0/1.1 hebben. (Gebruiken doe ik die ingebouwde sat-tuner momenteel niet, ik heb liever een losse box.)  

Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Geplaatst:

Wat voor schotel heb je?

Hoeveel lnb's zitten er op de schotel?

Heb je een diseqc-schakelaar tussen de tv en de lnb's?

Je kunt niet zomaar satellieten ontvangen. Voor elke satelliet moet een lnb op de schotel, en er moet een schakelaar tussen die overschakelt naar een andere satelliet als jij dat in de Samsung correct in het menu hebt geprogrammeerd. Satellietschotel kijken is geen plug-and-play, zoals de kabel. 

In een ander topic van Harim gaat het over 4 lnb's met 6 gebruikers (Multiswitch)

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Geplaatst:

In een ander topic van Harim gaat het over 4 lnb's met 6 gebruikers (Multiswitch)

Dan heeft hij dus wel een paar dingen uit te zoeken voordat alles naar behoren werkt. ;)

• Like 1

Geplaatst:

Even voor de goede orde. De profielfoto van Hakim29 is toch niet zijn eigen schotel he!

Op die manier kan het nooit gaan werken ;)

mvg,

The Iron Maiden

VU+ duo met OpenPli, CCam 2.11 op 78 cm triax wok en multiblock op Astra 19.2, 23.5 en 28.2

-- Hier had uw reclame kunnen staan --

Geplaatst:

Hakim29 geeft zo weinig informatie dat ook ik de indruk krijg dat er veel meer aan de hand is.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen