hakim29 Geplaatst: 10 mei 2013 Auteur Geplaatst: 10 mei 2013 Wat voor schotel heb je? Hoeveel lnb's zitten er op de schotel? Heb je een diseqc-schakelaar tussen de tv en de lnb's? Je kunt niet zomaar satellieten ontvangen. Voor elke satelliet moet een lnb op de schotel, en er moet een schakelaar tussen die overschakelt naar een andere satelliet als jij dat in de Samsung correct in het menu hebt geprogrammeerd. Satellietschotel kijken is geen plug-and-play, zoals de kabel. ik heb drie schteles astra hotbrid en nilsat allemaal dus om een gewoon recever kan ik de drie satielliten ontvagen zonder probleem maar op tv de sumsung kan alleen astra herkennen en nielsat en hotbird staat niet op zijn menu
hakim29 Geplaatst: 10 mei 2013 Auteur Geplaatst: 10 mei 2013 In een ander topic van Harim gaat het over 4 lnb's met 6 gebruikers (Multiswitch) ik heb dat gekocht en alles in op de muur gezet maar ze zijn nog niet active voor mijn sumsung want ik wou better normaal proberen je hebt echt een goed gehugen ik ben blij :-) merci trsut ik sat prutlen is mijn hobby's :-)
hakim29 Geplaatst: 10 mei 2013 Auteur Geplaatst: 10 mei 2013 Even voor de goede orde. De profielfoto van Hakim29 is toch niet zijn eigen schotel he! Op die manier kan het nooit gaan werken mvg, The Iron Maiden hiihh neen ahahaahha ik heb op een andre onderwerp mijn echt schotel maar ik kan niet terug vinden ;-)
hakim29 Geplaatst: 17 mei 2013 Auteur Geplaatst: 17 mei 2013 dank u voor all dei reactie met dit biercht wil ik jeullie laten weten dat het op gelost is sumsung werkt perfect all satelliet zijn er die werkt zelfs met nielsat astra en hotbird super nog eens bedank jongens ;-)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen