Ga naar inhoud


Amiko Alien 2


Satopec

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Sinds vorige week heb ik een Amiko Alien 2 gekocht. Volgens mij moet het mogelijk zijn om de Amiko ook als Media-player te gebruiken. Ik heb een Netgear Stora netwerk harde schijf. Hier staan al mijn foto's en films op. Kan ik via de Amiko deze bestanden bekijken en waar moet ik de vereiste instellingen doen.(Klopt het, dat er geen nederlandse handleiding voor de Alien bestaat.)

 

Verder vallen mijn gecodeerde zenders af en toe weg, wanneer ik de Amiko opnieuw aanzet.Via Systeem en Conditional Acces moet ik de Conax weer inschakelen. Blijkbaar wordt het niet goed opgeslagen. Is dit te verhelpen.

 

Groeten,

 

Satopec

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ja je kan de amiko als mediaplayer gebruiken. je moet gewoon in het menu naar bestanden gaan. Dan kan je betreffende bestanden selecteren en worden ze automatisch geopend. Let wel op dat de ontvanger niet alle exterene Hd's herkend. Zorg voor de laatste firmware op je ontvanger voor het beste resultaat.

Welke smartcard gebruik je? ik gok op canal digitaal of tv vlaanderen? Dan kan je het best de mcas plugin downloaden en installeren. Die plugin stuurt je kaartlezer dan aan. Je moet dan wel de kaartlezer in het menu uitschakelen anders werkt mcas niet.

aangepast door Satterdam
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Bedankt voor je reactie. Weet jij of ik een Nas, Netgear Stora, kan ontvangen via mijn router en de Amiko Alien 2. Ik kan wel een FTP verbinding maken, maar dan kan ik alleen downloaden, maar niet direct de bestanden(foto'en films) op de tv bekijken. Via Opera krijg ik de melding dat ik Flash moet installeren en dit lukt mij niet. Ik weet niet waar de Amiko het bestand dan neerzet. Gelukkig heb ik wel een duitse handleiding ontdekt. Ik ga dus zelf ook driftig studeren.

 

Groeten,

Satopec

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...