Ga naar inhoud


Signaalsterkte van TVV signaal laat te wensen over(op 19°)


Jan Ambers
Ga naar oplossing Opgelost door Eduard07,

Aanbevolen berichten

In the UK zijn ze ook bereid daar veel voor te betalen in Nederland en Belgie heb ik daar zo mijn twijfels over,SKY is hier helemaal niet legaal te ontvangen dus mocht je die keuze maken dan ben je illegaal bezig maar goed we zijn nu weer een beetje offtopic bezig

aangepast door stevie-v

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hahaha nou dan zeg je lekker op wie heb je dan het meest ik denk toch echt jezelf,hier is al heel veel over gezegd over opzeggingen ook toen Canal Digitaal de codering aanpaste van Fox sport internationaal waar je nu dus een module voor nodig hebt, ook toen die vier sid limiet erop kwam het heeft allemaal helemaal maar dan ook helemaal niks opgeleverd en het loopt allemaal af met een sisser,geloof mij hier hoor je over een tijdje niks meer over en iedereen lost het gewoon zelf op maar wil jij hier je hard voor gaan maken dan ga vooral je gang,de M7 media group heeft al vaak genoeg bewezen echt niet naar zijn klanten te luisteren,wat ze voor wetten hebben in Belgie op dit gebied weet ik niet maar veel zal het allemaal niet voorstellen als ik alleen al bekijk dat niet eens de Belgische competitie te volgen is via de schotel tenminste niet live

Het is maar hoe je dit aanpakt hé , als zij hun signaal voor de helft in sterkte mogen laten zakken , dan mag ik, mits een aangetekende ingebrekestelling aan hen te sturen , het abonnementsgeld , toch ook voor een deel aanpassen , Ze mogen mij er dan niet afgooien, want ik betaal , ik ben dan op dat ogenblik geen wanbetaler , ik ben het alleen niet eens met hun " eenzijdig  aangepaste " levering 's voorwaarden .Het enigste nadeel is dat zij mij dan voor de rechter zullen brengen , waar ik mijn pleidooi dan zal kunnen inzetten ! TVV heeft fouten gemaakt zo simpel is dat . Kudde dieren volgen de rest , en andere lossen het voor hun op !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanaf 21.50/maand oplopend tot 63.50/ maand maar dan heb je wel een megapakket, en de HD kwaliteit is echt top heb ik kunnen bewonderen.Prjzen zijn in pounds. En hun signaal/kwaliteit is echt hoog.

 


                    
  • Over 80 channels
  • TV Box Sets on demand
    and Sky 3D
  • 66 HD channels
  • 240 free-to-air-channels
  • All 11 Sky Movies HD channels
  • All 6 Sky Sports HD channels
  • 6 months half price Sky Movies

Sky Entertainment Extra+: Sky Atlantic HD, Sky1 HD, Sky Living HD, Discovery HD, Sky News HD, Disney HD and many more.


TV Box Sets on demand: watch back-to-back episodes of TV Box Sets of complete series.


                

Exclusive Sky 3D: ground-breaking entertainment, documentaries, movies and live sporting events in amazing 3D.

                
                

Sky Movies HD: premieres, classics, thrillers and comedies, plus family favourites on Sky Movies Disney HD.


                

Movies on demand & on the go: watch movies on demand at a time that suits you and even take Sky Movies with you with Sky Go.


           

Sky Sports HD: unrivalled coverage of the Barclays
Premier League, every twist and turn of the Formula 1® season and all
the nail-biting drama of the 2013/14 Ashes Test S

 

Sports on demand & on the go: catch up on the last 7 days of TV, including Sky Sports, with Catch Up TV & take the action with you with Sky Go

 

Kost wat, maar ze verzorgen hun klanten blijkbaar met echte kwailiteit, al vind ik hun prijzen de kwaliteit waard, en je hebt niet meer het gevoel afgezet te zijn.

 

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is maar hoe je dit aanpakt hé , als zij hun signaal voor de helft in sterkte mogen laten zakken , dan mag ik, mits een aangetekende ingebrekestelling aan hen te sturen , het abonnementsgeld , toch ook voor een deel aanpassen , Ze mogen mij er dan niet afgooien, want ik betaal , ik ben dan op dat ogenblik geen wanbetaler , ik ben het alleen niet eens met hun " eenzijdig  aangepaste " levering 's voorwaarden .Het enigste nadeel is dat zij mij dan voor de rechter zullen brengen , waar ik mijn pleidooi dan zal kunnen inzetten ! TVV heeft fouten gemaakt zo simpel is dat . Kudde dieren volgen de rest , en andere lossen het voor hun op !

jij weet het allemaal goed te vertellen ik heb er alleen geen hoge pet van op dat je enige kans maakt maar doe vooral je best en trek je plan als je zo zeker bent van je zaak !

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

In the UK zijn ze ook bereid daar veel voor te betalen in Nederland en Belgie heb ik daar zo mijn twijfels over,SKY is hier helemaal niet legaal te ontvangen dus mocht je die keuze maken dan ben je illegaal bezig maar goed we zijn nu weer een beetje offtopic bezig

Kan legaal hoor, moet je in Aalst voor zijn, en :D neem er direct een Britse vriendin bij,

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is ASTRA2 dan geen betere oplossing ? en vooral goedkoper ?

Soms krijg ik het met die zuinige hollanders, top kwaliteit kost wat, en als dat dan ook nog eens goed ondersteunt word, gaan we ervoor.

De een rijdt met Renaultje rond de andere neemt een Lexus, elk zijn keuzes, het pas achteraf dat je merkt wie er aan de klaagmuur hangt.

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Soms krijg ik het met die zuinige hollanders, top kwaliteit kost wat, en als dat dan ook nog eens goed ondersteunt word, gaan we ervoor.

De een rijdt met Renaultje rond de andere neemt een Lexus, elk zijn keuzes, het pas achteraf dat je merkt wie er aan de klaagmuur hangt.

Opletten hé tripleboy, mij niet uitmaken voor hollander he ;)  :D  om dat te weten moet je mijn bovenstaande postjes eventjes lezen  . Keuze 's verschillen inderdaad , bij mij dient TVV om op reis bij te blijven met het nieuws van thuis , het weer ,en voor de vrouw haar "programmatjes" . Mij maakt een pixeltje meer of minder echt niet uit ! Maar dat heeft eigenlijk niets te maken met ontvangstproblemen .Als je voor iets geld vraagt dan mag je toch wel een minimum aan kwaliteit leveren . Gratis zenders die uitzenden in dvb-s2 zijn stukken beter dan TVV.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

We gaan weer off-topic.

 

Graag weer verder op het onderwerp, signaalsterkte laat te wensen over.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

WOW, hier is wel heel flink gediscussieerd vandaag!

Vooreerst dank u aan Stevie die mij uit de nood geholpen heeft. Nu ben ik tenminste zeker dat met deze LNB en zeer nauwkeurig uitrichten (zonder professionele hulp ;) ) momenteel alles weer goed werkt.  Het is inderdaad een Triax 78 schotel (ovaal en dus 70cm horizontaal).

 

Inderdaad deze schotel heb ik niet in hun webshop gekocht maar verschillende jaren geleden heb ik een compleet pakket gekocht in occasie via ***geen-reclame*** (schotel, lnb, ontvanger, allemaal origineel van TVV). Bedoeling was dit op mijn vakantiebestemming aan zee te gebruiken. Dat werkte indertijd goed maar dus nu niet meer sedert een jaar. De slechte DUO LNB 4.3 van G-Sat was geschikt voor 64 tot 78cm schotels (althans volgens de verkoper). De TVV originele DUO LNB Twin is denk ik ook geschikt voor Triax78. Hij doet het in elk geval goed.

 

Hopelijk veranderen ze bij TVV niet terug een en ander (tenzij in de goede richting nu). Voor mij is het TVV aanbod voldoende omdat ik toch niet zoveel TV kijk. Wat ik wel bij TVV mis zijn de regionale Vlaamse zenders. Er is enkel een kleine compilatie beschikbaar. Voor de rest moet men bij Belgacom of Telenet zijn. Spijtig want alle Nederlandse en Duitse regionale zenders zijn vrij beschikbaar. Voor het forumlid uit Aalst bvb. : de beroemde Karnavalstoet kun je niet bekijken via TVV maar wel bij Belgacom of Telenet ! Spijtig maar zal wel weer met geld te maken hebben.

 

Met de reactie van TVV op mijn klacht ben ik natuurlijk niet akkoord en ik zal een uitgebreid antwoord sturen via de Ombudsdienst Telecommunicatie. Wanneer er genoeg klachten binnenkomen zal er misschien toch iets bewegen?

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hopelijk veranderen ze bij TVV niet terug een en ander (tenzij in de goede richting nu). Voor mij is het TVV aanbod voldoende omdat ik toch niet zoveel TV kijk. Wat ik wel bij TVV mis zijn de regionale Vlaamse zenders. Er is enkel een kleine compilatie beschikbaar. 

 

Spijtig maar zal wel weer met geld te maken hebben.

 

 

Dit zou meer met de regio gebonden wetgeving te maken hebben , heb ik me laten wijsmaken !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...