MySat Geplaatst: 8 mei 2013 Geplaatst: 8 mei 2013 Doordat meer en meer services filteren op IP-locatie zijn bijvoorbeeld radiostations, Netflix, Google voice in de Benelux moeilijker bruikbaar. Via een computer is dat probleem te overkomen, maar dan wordt het gehele apparaat getunneld naar de VPN verbinding. Mijn wens is om slechts specifieke URL's (of natuurlijk IP adressen) in mijn router richting VPN(s) te sturen. Al het overige verkeer mag gewoon lokaal afgehandeld worden. Dit alles eigen liefst af te handelen via een webpage in de router, in mijn geval een Fritzbox 7390. Meerdere VPN's (meerdere lokaties zoals US, UK) zou mogelijk moeten zijn. Indien ik google op "To access a specific list of websites through a specific VPN in router" vind ik wel wat maar niet de gehele oplossing. Heeft iemand dit werkend of uitgezocht en hoe heb je dat gedaan. Zou een mooie applicatie/plugin op mijn router zijn ;-) Niks is geheim in deze wereld, ik weet alleen soms niet waar of van wie ik de juiste informatie kan krijgen +++ 4 x VU solo SE / T90 / 7 Quad LNB's / OpenPli / Latest Oscam / Raspberry / Strong SRT7404 (op de plank voor de jaarlijkse update ) +++
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen