Ga naar inhoud


Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Bij mij ook deze storing en alleen op NED1-2-3 HD en een HD canvas. Maar als ik op min VU+Duo (VTI 5.1) De Channellist kijk is het correct. Maar als ik de programma kiez is het fout. Zo geen fout van CD of TVV? In iedere geval raar.

post-61532-0-88987700-1368131166_thumb.png

post-61532-0-16113400-1368131172_thumb.png


  • Reacties 81
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:

klopt, hier ook in de war (2 uur)

Als ik bij crossepg een forced reload doe dan staat alles weer goed.

Maar dat blijft maar even zo, na een kwartier of ee halfuur later is het weer foute boel.

Bij andere providers nog geen problemen gezien.

anton

 

Geplaatst:

hier ook al een paar dagen dat de epg 2 uur achter loopt , bij  CD en TVV wel een vervelende zaak , ik hoop op een spoedige herstelling .

Extrend ET8000 ...<br />
nl. 1x met TV-Vlaanderen & 1x met Canaal Digital<br />
<br />
Grtjs Breebosje

Geplaatst:

klopt, hier ook in de war (2 uur)

Als ik bij crossepg een forced reload doe dan staat alles weer goed.

Maar dat blijft maar even zo, na een kwartier of ee halfuur later is het weer foute boel.

Bij andere providers nog geen problemen gezien.

anton

 

Zet de EIT en MHW epg af en de epg zal goed blijven.

 

Willy

  • Like 1

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Geplaatst:

menu - instellingen - systeem - epg instellingen

dream 8000 en VU box duo,Wave T90 met 10Lnb ,1x Triax dish 80cm met

Moteck motor SG-2100-A,op een Panasonic TH-50-PZ70E tv en onkyo TX-NR608 receiver

telenet abbo

Geplaatst:

helpt, niet dus. denk dat alleen CD dit kan verhelpen daar zij ook de oorzaak zijn.

ik wou dat ik wist wat ik niet wist, dan wist ik meer dan ik nu weet van mijn

Dreambox 8000HD en Xtrend 9500 met Triax 90 cm voor 13°E/19.2°E/23.5°E/28.2°E

Geplaatst:

Via application browser, downloaden, extensions, xmltvimport downloaden, daarna via blauwe knop, epgimport, manual, benelux downloaden. Uiteindelijk via menu, systeem, gebruikersinterface, Toon EIT nu.... Op nee zeten. Nu werkt alles op tijd.

Geplaatst:

Valt niet mee voor onze vrienden van Canal Digitaal, eerst 1,5 week gezeik met codering en nu EPG weer...wat een bedrijf zeg !!!

Als ze nou abbonementsgelden wat verhogen dan kunnen ze ook nog wat mannetjes in dienst nemen om EPG op orde te krijgen

Geplaatst:

Via application browser, downloaden, extensions, xmltvimport downloaden, daarna via blauwe knop, epgimport, manual, benelux downloaden. Uiteindelijk via menu, systeem, gebruikersinterface, Toon EIT nu.... Op nee zeten. Nu werkt alles op tijd.

Ja. Met deze instelling(en) is het probleem verholpen.

Heb ik ook al eerder aangegeven.

Geplaatst:

inderdaad eit op nee zetten zoals boven gemeld is bij mij ook opgelost(hopelijk).

maar wat is nu eigenlijk de oorzaak hiervan geweest, wie het weet mag het zeggen.

normaal hoef je deze instellingen toch niet te veranderen of heb ik dat mis?

we wachten wel af of het nu hiermee opgelost is.

Geplaatst:

bij TVV blijkt epg(EIT) terug in orde te zijn.

ik weet nu niet of dit ook het geval is bij CD

 

grtz Philip

vuduo 500 GB HDD  openpli4 -  vuduo2 1TB HDD 2xdualS2 tuner openpli4 :grin: - XP1000 pli4

Samsung plasma 60inch-AVR Denon-Bose accoustimas 7.1 :P

logitech harmony ultimate

TVV - dual lnb 19.2 & 23.5 - OSCAM

Geplaatst:

Ik heb ook vastgesteld dat het is opgelost, ik heb echter niets aangepast

 

Volgens mij heeft het niets te maken met de EPG informatie of instellingen.

 

Ik heb geconstateerd dat het transponder gebonden was.

Bijvoorbeeld  de SD zenders HBO2,HBO3 hadden er ook last van en die zitten op de transponder waar NED2 HD ook op zit.

 

Ik denk dat er lokaal op de box een verrekening plaatstvindt van de meegestuurde EPG tijden in combinatie met de meegestuurde transponder tijd.

Want je moet tenslotte ergens een referentie hebben.

Ik verdenk dat de transpondertijd van bepaalde transponders twee uur fout stond.

 

Dat verklaart ook, waarom bij sommige leden de Box tijd omsprong, want je kunt je systeem tijd automatisch sync-en met NTP maar ook met de Transponder tijd.

Die laatste instelling verklaard dat verschijnsel.

 

 

 

 

 

 

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...