haramo Geplaatst: 8 mei 2013 Geplaatst: 8 mei 2013 Hallooo Ik was zo trots op mijn nieuwe aankoop maar merk nu dat geen enkele LNB signaal ontvangt omdat het regent en bliksem en donder te horen... . Met mijn vorige oude schotel had ik toch wel nog TV bij regenval, en toen had ik slim LNB's. Wat betekent dat?? te hard aan het regenen? of heb ik de installatie niet goed gedaan? Nochtans gezocht naar optimale signaal, en meer krijg ik er niet uit. I
DoeEensGek Geplaatst: 8 mei 2013 Geplaatst: 8 mei 2013 Als ik de buien op buienradar zie... denk ik dat je zelfs met een 2meter schotel geen beeld hebt. Zitten aardige wolkbreuken tussen.
edbe Geplaatst: 9 mei 2013 Geplaatst: 9 mei 2013 heb je alleen de LNB's vernieuwd of ook aan de schotel gezeten ?? 2 x Gigablue UHD & Bigsat 42e,28e,23e,19e,13e,1w
haramo Geplaatst: 9 mei 2013 Auteur Geplaatst: 9 mei 2013 nieuwe schotel (triax 88) en op dit moment heb ik 3 nieuwwe LNB's (inverto black premium) die werken. Even later werktte alles weer, maar vond het raar dat er geen signaal meer was te bespeuren?
Sprietje Geplaatst: 9 mei 2013 Geplaatst: 9 mei 2013 Beste haramo Ook al is een wolkbreuk niet recht boven je hoofd, ook op 22km afstand kan een wolkbreuk je satellietontvangst verstoren, zelfs met een schotel van 3 meter.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen