Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Na terugkomst van vakantie wilde ik mijn apparatuur weer aanzetten, helaas bleek de Dreambox 800 steeds te rebooten. Nog voordat de progressie balk komt, reboot de box al.

Nu heb ik hem uit elkaar gehaald en heb ik de tuner verwijderd, nu start hij wel door.

Is dit dan zeker dat de tuner defect is?

Ik vind de prijs van € 89,- wat veel voor een losse tuner en overweeg nu om eventueel een nieuwe box te kopen. Een familielid heeft de DM800HD SE en die is beduidend sneller. Het word die box of de 7020HD met twee tuners. Ik heb namelijk ook een Ziggo abonnement, eigenlijk alleen voor het snelle internet.

Dan zou ik dus satelliet n kabel tegelijk op die box aan kunnen sluiten. Werkt dat dan ook zonder problemen, iemand ervaring? 

Sorry, hoop vragen en ik weet zelf nog niet wat ik wil. Maar voordat ik weer en hoop geld uitgeef, wil ik graag altijd mijn keuzes overwegen. Dat doe ik graag n.a.v. gebruikers ervaringen.

Bij voorbaat dank!

Geplaatst:

De 7020hd werkt perfect met ziggo en sat, heb ik hier ook draaien  :)  ;)

Bedankt! Normaal gesproken download ik de zenderlijst voor de sat, kan dit ook voor Ziggo of moet je die gewoon inlezen?

Geplaatst: (aangepast)

Met Open PLi kun je kabel scan doen, of je moet een kabel xml van jou regio in je box zetten. of een recente zenderlijst zoeken op het forum.

En in hansettings en of henksettings zitten al ziggo lijsten  :grin:  ;)

aangepast door wortellica

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...