TimmySat Geplaatst: 11 mei 2013 Geplaatst: 11 mei 2013 Ik heb een weekje terug een oudere sd satdecoder gekregen, waarin een smartcard genaamd "EpsilonCard" zat. Deze heb ik eruit gehaald en in mijn Sab Titan gestopt. Zowat het enige wat ik ervan kon vinden in de decoder, is dat het een irdeto-kaart is, van welke aanbieder kan ik niet vinden (zelfs niet op internet).Ik had gehoopt die kaart nog ergens voor te kunnen gebruiken. Tot nu toe is het enige effect dat ik Mezzo op Hotbird min of meer kan bekijken. Ik kan aan de zender helaas niet zien wat voor aanbieder Mezzo in het pakket heeft. Mijn vragen dus: Welke aanbieder(s) gebruiken de EpsilonCard nog, waarvoor kan ik die kaart nog gebruiken (Behalve als decoratie of portemonneevulling)? M.a.w. Wat kan ik er nog mee? Triax 80cm, Golden Interstar DiseQc motor, SAB Titan 2 HD Combo, Lemon 030-ci, SAB FTA 2000 Al ontvangen: Astra's, Hotbird. Nog te ontvangen: Yamal's, Amos, Thor, Intelsat's-----------------------------Timmy®
Frans B Geplaatst: 11 mei 2013 Geplaatst: 11 mei 2013 Die kaart werd door Canal Digitaal gebruikt, maar die ondersteunt geen irdeto meer. Dus je hebt er niets meer aan. System Administrator (niet van deze site)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen